Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
meiske1577 schreef:volgens mij zal een dierenarts er ook niet aan meewerken als de pony echt onnodig ingeslapen zou zijn. Het wordt tijd dat de rechters eens wat strenger worden voor de mensen die niet het juiste met hun dier voor hebben.....
xxsalinaxx schreef:Dit dier was er slecht aan toe en had nog een operatie nodig die ze gratis kon krijgen dit wilde ze niet. En ze gaat idd niet goed met der paarden om. Ik woon hier in de buurt en weet om wie het gaat. En ze gaat echt niet goed met de paarden om! Hopelijk komt er een tijd dat de dierenbescherming (die paar keer per jaar voor de deur staat) eindelijk die arme paarden daar weg haalt
Amaris schreef:xxsalinaxx schreef:Dit dier was er slecht aan toe en had nog een operatie nodig die ze gratis kon krijgen dit wilde ze niet. En ze gaat idd niet goed met der paarden om. Ik woon hier in de buurt en weet om wie het gaat. En ze gaat echt niet goed met de paarden om! Hopelijk komt er een tijd dat de dierenbescherming (die paar keer per jaar voor de deur staat) eindelijk die arme paarden daar weg haalt
Mwooaaahhh ik heb het andere topic ook even doorgespit (zouden meer mensen moeten doen die hier reageren) en als ik alles zo lees... dan staat/stond die mevrouw behoorlijk in haar recht.
en ik woon er redelijk dichtbij en weet dan ook meerdere dingen. Kijk als er alleen dit was gebeurd oke, maar er staat niet bij dat het dier nog een operatie moest (gratis) om te kunnen herstellen. Dit wilde ze niet, naja okee raar maarja. Punt is dat dit niet het enige dier is bij haar dat lijdt.
gelukkig weet ik het beter dan jij denkt. Ze hadden er meer informatie bij moeten zetten dan had je het misschien gesnapt. . Ik sta der namelijk heel dichtbij en ken haar buren heel goed die dus alles ook meemaken.. meiske1577 schreef:volgens mij zal een dierenarts er ook niet aan meewerken als de pony echt onnodig ingeslapen zou zijn. Het wordt tijd dat de rechters eens wat strenger worden voor de mensen die niet het juiste met hun dier voor hebben.....
xxsalinaxx schreef:meiske1577 schreef:volgens mij zal een dierenarts er ook niet aan meewerken als de pony echt onnodig ingeslapen zou zijn. Het wordt tijd dat de rechters eens wat strenger worden voor de mensen die niet het juiste met hun dier voor hebben.....
Dit dus!!
En het is btw ook mijn eigen DA.
En een ander paard van deze vrouw was ten val gekomen en na deze beschuldigingen en alles durfde ze nog mijn DA te bellen. Die heb uiteraard gezegt bel maar een andere, maar die kende haar ook en ging ook niet. Is dus een da van veraf gekomen. Paard staat nu nog steeds met dikke benen (is nu zeker 3 maanden geleden) dus aan wie zou het allemaal liggen..
xxsalinaxx schreef:De DA kreeg de opdracht om dat te doen, zij werd door de politie of justitie opgeroepen om hem in te laten slapen.
En @chelle_dora
Als je haar niet kent vind ik het absoluut niet netjes om te zeggen' wat voore da heb jij?! Ik weet heel zeker dat ze een goede arts is!! Ze is namelijk heel vaak bij mij te vinden voor mijn zorgenkindje. En heb alleen nog maar goede ervaringen met haar en andere mensen zijn ook zeer tevreden.