De winterse gladheid heeft voor nog een kanteling van een paardentrailer gezorgd. Op de A28 bij het Drentse Spier kwam de trailer aan het schuiven en viel om. Nadat deze terug op de wielen was gezet kon het paard, dat gelukkig weinig mankeerde, weer opgeladen worden en kon de combinatie zijn weg vervolgen. Niemand raakte gewond en omdat het verkeer niet hard kon rijden leverde het weinig vertraging op de snelweg op.
Moet wel een beetje lachen om het paard..... die meteen weer druk verder gaat met zn hooinet
Gelukkig is het goed gegaan!
Belle_Siem
Geplaatst: 26-01-14 17:56
De bravert.
Kaitlyn
Geplaatst: 26-01-14 17:57
Brrr lijkt me vreselijk om mee te maken! Had alleen zelf niet meer met die trailer de weg durven vervolgen, je weet nooit wat er (buiten de zichtbare schade om) kapot kan zijn.
Gelukkig is het verder goed afgelopen.
marrianne
Geplaatst: 26-01-14 17:59
Fijn dat het paard zo makkelijk weer de trailer opgaat.. wel bizar om aan de mensen te zien dat het echt spekglad is!
Wow echt eng zeg! Lag dat paard dan ook gewoon op zn zij?
Molfre
Geplaatst: 26-01-14 18:03
Ik had ook mn paard niet meer in die trailer gezet De kap, de spatborden en de banden zien er niet lekker meer uit en wie weet wat er nog meer mee mis is.
dravergekkie
Geplaatst: 26-01-14 18:05
Gelukkig goed afgelopen.
Maar wat ik me dan afvraag , waarom ga je als het zo glad is met een trailer op pad
Het is wel heel glad daar, ik zou dan ook alleen met een spoedgeval gaan.
Roweentje89
Geplaatst: 26-01-14 18:11
Maar ging het om een politiepaard? Want de trailer wordt getrokken door een politie auto? Of de mensen konden/durfden zelf niet meer verder te rijden en heeft de politie dit overgenomen.
Misschien was de auto van de eigenaar krom getrokken, of is de trailer dusdanig beschadigt dat de politie het over heeft genomen.
Hettieheks
Geplaatst: 26-01-14 18:55
Nou als de politie het overgenomen heeft hadden ze dat best met een andere trailer mogen doen.. Dit is toch vreselijk laten ze zich schamen
Ceetje_bokt
Geplaatst: 26-01-14 18:55
Zo, wat een supercoole knol zeg, huppekee gewoon weer de trailer in en gaan
shirleyp
Blogger
Geplaatst: 26-01-14 18:59
Zo! Ik kan me bijna niet voorstellen dat het in Drente zo glad is... Hier in Twente hebben we eigenlijk nergens last van... Ik zou met een trailer de weg niet op durven met dergelijke gladheid.
Het was ineens plaatselijk glad, op dat stuk hebben wij die dag ook ondervonden. De rest was goed te doen, dus niet direct om te zeggen je kunt niet meer weg met de trailer. De winterse omstandigheden vielen mee. Gelukkig loopt paardje er weer braaf op.
Braaf paard en gelukkig verder geen gewonden. Zou mij persoonlijk niks verbazen als de de politie het paard op de eerste beste plaats overlaad naar een andere trailer of zo snel mogelijk naar stal rijdt. Paard te lang op de snelweg laten staan is ook gevaarlijk.
Zo ik ben stikjalours op dat paard,de mijne doen al een stuk moeilijker zonder ooit iets te hebben mee gemaakt.Ik denk alleen dat ik never nooit niet die trailer nog had durven gebruiken.
dat is een reden voor mij ,om dus niet opweg te gaan met paard en trailer met zulk weer. of als er voorspellings zijn voor gladheid .
northequest1
Geplaatst: 30-01-14 09:23
Ik neem inderdaad aan dat hij in die trailer niet ver ging maar wel so snel mogenlijk van de snelweg af?? Dat paard is echt geweldig, wat een braaf beestje dat hij er zo weer in loopt. Dat zal echt mega schikken zijn geweest, die trailer is aardig toegetakeld Goed dat iedereen er toch nog wel goed van af kwam!