Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deijs schreef:Klopt, ik woon zelf in Hulshorst dus dat nieuws gaat al gauw rond.
Brrr.. het zal je maar overkomen. Ben overigens wel benieuwd hoe die paarden dat voor elkaar gekregen hebben om de snelweg over te gaan.
Edit: ik zie het al staan, dan moeten ze over het hek gesprongen zijn.
Sammyoo schreef:Dan is dit [VN] Nieuw systeem voorkomt vallen tijdens het rijden misschien toch niet zo'n slecht plan.
NoorW schreef:Sammyoo schreef:Dan is dit [VN] Nieuw systeem voorkomt vallen tijdens het rijden misschien toch niet zo'n slecht plan.
Of juist wel als je je paard toch niet tegen had kunnen houden met de snelweg op gaan. Dan is niet alleen het paard maar ook de ruiter er geweest.
Sammyoo schreef:Over het algemeen lopen ruiterpaden niet vlak langs de snelweg. Het paard zal een aardig stuk zonder ruiter hebben gelopen. Als je paard aan de kletter gaat en je bent niet in staat om te voorkomen dat hij de snelweg op rent, hoor je nog niet buiten te rijden. Kom op, na de eerste schrik trek je je paard toch om, dat kan ik zelfs.
Je kunt hier niet over oordelen omdat je er niet bij was en niet weet wat er gebeurt is. Voor hetzelfde geld was de ruiter bewusteloos of gewond. Weet jij veel.. Sammyoo schreef:Over het algemeen lopen ruiterpaden niet vlak langs de snelweg. Het paard zal een aardig stuk zonder ruiter hebben gelopen. Als je paard aan de kletter gaat en je bent niet in staat om te voorkomen dat hij de snelweg op rent, hoor je nog niet buiten te rijden. Kom op, na de eerste schrik trek je je paard toch om, dat kan ik zelfs.
mika11 schreef:De ruiterpaden lopen hier wel vlak bij de snelweg.
Wij rijden in Nunspeet in het bos (is er redelijk vlakbij) en sommige stukken van de ruiterpaden zitten pal naast de snelweg.
Wel zit er een hoog gaashek tussen, dat is in ieder geval een veilig idee.
Maar blijkt dat zo'n paard in paniek toch nog op de snelweg kan komen.
Sammyoo schreef:Over het algemeen lopen ruiterpaden niet vlak langs de snelweg. Het paard zal een aardig stuk zonder ruiter hebben gelopen. Als je paard aan de kletter gaat en je bent niet in staat om te voorkomen dat hij de snelweg op rent, hoor je nog niet buiten te rijden. Kom op, na de eerste schrik trek je je paard toch om, dat kan ik zelfs.