De paardenpassie van Prinses Margarita [video]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

De paardenpassie van Prinses Margarita [video]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-14 10:47

www.rtlnieuws.nl

Prinses Margarita heeft een passie voor paarden en die komt uitermate goed van pas in haar functie als bestuurslid van Jumping Amsterdam. Royaltydeskundige Marc van der Linden sprak haar daar. Ook kregen we een exclusieve rondleiding van de prinses.

We komen Margarita niet vaak tegen in het schnabbelcircuit maar voor Jumping Amsterdam maakt de prinses graag een uitzondering. Als bestuurslid treedt ze in de voetsporen van haar opa prins Bernard, grondlegger van het evenement.

"Ik heb last van een paardenvirus, heet dat dan, en dan kun je heel moeilijk nee zeggen als je voor zoiets leuks gevraagd wordt", aldus Margarita in RTL Boulevard.

Margarita krijgt als klein meisje haar eigen paard en gaat daar volledig in op. "Je eerste paard is ook het meest bijzondere paard", aldus de prinses. "Het was ook nog een heel mooi hengst. Hij was gek op springen, dus ik heb altijd ontzettend veel plezier met hem gehad. Uren door de bossen rijden ik kwam eigenlijk altijd te laat thuis. Huiswerk was minder belangrijk. Op school dacht ik hoe laat ik bij de pony wilde zijn. Paarden gingen voorop.”

[video]