Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Ik had de paarden al eerder gezien. Maar ze zien er niet super uit eigenlijk. Kan zijn dat het hele slechte foto's zijn. Maar lijkt wel alsof ze allemaal schraal zijn.
(En die ene met die mokbenen...)
Beb_bokt schreef:Als je hier en daar die röntgenologische onderzoeken doorneemt, wordt je ook niet helemaal blij. Het meeste moeite heb ik nog met Kenzo, die als 22-jarige op een veiling terecht komt...
bigone schreef:Wat sneu voor die paarden, de veiling in met fikse gebreken die sommigen hebben, pezen en ook flink op leeftijd. Die veulens gaan wel en de jonge beesten ook maar op de oudjes wacht waarschijnlijk een opkoper voor de slacht.
Gabbe schreef:Ben wel opzoek naar een nieuw paard maar weet niet of ik dit aandurf je kan niet proefrijden en weet niet hoe het paard daadwerkelijk is.
Nicole schreef:Gabbe schreef:Ben wel opzoek naar een nieuw paard maar weet niet of ik dit aandurf je kan niet proefrijden en weet niet hoe het paard daadwerkelijk is.
Je moet hier absoluut niet een paard gaan kopen als je niet kan zien of een paard heel koehakkig of juist ontzettend frans staat of juist weer bokhoefjes heeft of andere been en rug gebreken..
Nadeel er ook nog eens van je mag ze dacht ik niet keuren voordat je hem afneemt, en inderdaad zet ze röntgen maar eens op de foto ga je huilen ben ik bang. Hoeft niet maar
ik heb vaker gezien hoe op die bva veiling paarden aan toe gaan en hoe ze er van binnen WEL uitzien
romyloverrr schreef:mmm, ik zou wel eens willen weten hoe erg die peesblessure is.
ik heb hier water om 1 a 2 keer per dag te laten zwemmen tot mijn beschikking
En een voormalig ZZ-zwaar paard zou een goed leerpaard voor mij zijn...
Dat andere zz paard bevalt mij niet, zijn benen staan niet goed.