Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
meggiesannie schreef:Woogy schreef:Allemachtig zeg...die man doet dit toch niet met opzet? Lijkt wel of iedereen tegenwoordig vergeet dat IEDER paard ter wereld kan schrikken en z'n eigen plan trekken om die reden...
Naranga schreef:Ik vind het dan wel apart dat de organisatie van het evenement niet verantwoordelijk is bevonden maar dat de eigenaar van het paard zorg had moeten dragen voor een afscheiding tussen zijn paard en het publiek. Dat is toch juist de taak van de organisatie of ben ik nou gek?
Naranga schreef:Ik vind het dan wel apart dat de organisatie van het evenement niet verantwoordelijk is bevonden maar dat de eigenaar van het paard zorg had moeten dragen voor een afscheiding tussen zijn paard en het publiek. Dat is toch juist de taak van de organisatie of ben ik nou gek?
LBLGypsyCobs schreef:Er is een verschil tussen schuld en aansprakelijkheid, het is misschien niet zijn schuld dat het paard er vandoor ging, maar hij is wel aansprakelijk, tenzij bewezen kan worden dat iemand het paard bewust aan het opjagen was.