Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is hem zo gegund en ik hoop ook dat hij onder het zadel zal zijn en United ook .
misterA schreef:Unieke gelegenheid om good old Krack C de eer te geven die hem toekomt. En hem een predicaat te verlenen, keur of gelijk maar preferent. Heeft hij wel verdiend met zijn 9 KWPN-goedgekeurde zoons en 11 kleinzoons. Maar ja...net dat ene cijfertje .....
Suzanne F. schreef:janderegelaa schreef:Ben benieuwd of ze Krack C dan ook gaan rijden. Dat zou wel heel gaaf zijn.
Nee joh, tuurlijk niet. Die komt aan de hand.
Is al jaren niet meer onder het zadel.
misterA schreef:Unieke gelegenheid om good old Krack C de eer te geven die hem toekomt. En hem een predicaat te verlenen, keur of gelijk maar preferent. Heeft hij wel verdiend met zijn 9 KWPN-goedgekeurde zoons en 11 kleinzoons. Maar ja...net dat ene cijfertje .....
janderegelaa schreef:Suzanne F. schreef:Nee joh, tuurlijk niet. Die komt aan de hand.
Is al jaren niet meer onder het zadel.
Volgens mij werd hij gewoon door een jong meisje een beetje gereden. Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.
De houding waarmee hij naast je liep was wel zo geweldig, zo rustig en majestueus! sarabande schreef:misterA schreef:Unieke gelegenheid om good old Krack C de eer te geven die hem toekomt. En hem een predicaat te verlenen, keur of gelijk maar preferent. Heeft hij wel verdiend met zijn 9 KWPN-goedgekeurde zoons en 11 kleinzoons. Maar ja...net dat ene cijfertje .....
Dat was ook het eerste dat in mij opkwam. De enige onder de belangrijke dressuur vaders die predicaat loos door het leven gaat.
)