Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Psydoxy schreef:Wandelaarpas, MTBpas, 'motorvoertuigen-mag-niet-in-het-bos-maar-doe-het-toch pas', honden-losloop-in-bospas, fiets-door-bospas, extra-bos-tol-weg-pas..........
Pfff, belachelijk ideegaat veel te veel kosten aan het maken van 'pasjes'
M_D_H schreef:nou janine,
ik moet heel eerlijk zeggen, ik wil best een vignet betalen, maar voor die 2 keer per jaar dat ik buiten rij ga ik niet mee betalen aan alle kosten...
een vignet zou dan eerlijker zijn...
of een abonnement, of een stempel/knipkaart...
maar de vraag blijft hoe ze dit willen controleren...
verder blijf ik er bij, als wij moeten betalen moeten andere dat ook...
en zeker de personen waardoor onze ruiterpaden verwoest worden (mountainbikers, crossmotoren etc)
M_D_H schreef:nou janine,
ik moet heel eerlijk zeggen, ik wil best een vignet betalen, maar voor die 2 keer per jaar dat ik buiten rij ga ik niet mee betalen aan alle kosten...
een vignet zou dan eerlijker zijn...
of een abonnement, of een stempel/knipkaart...
maar de vraag blijft hoe ze dit willen controleren...
verder blijf ik er bij, als wij moeten betalen moeten andere dat ook...
en zeker de personen waardoor onze ruiterpaden verwoest worden (mountainbikers, crossmotoren etc)
Madeliefjes schreef:Voor het GNR hier betaal je ook elk jaar rond de 48 euro om te kunnen rijden! Geel nummer aan je hoofdstel zodat de boswachter kan zien dat je een vergunning hebt. En zo niet dan wordt je aangehouden en krijg je een boete aan je gat. Als de paden dan goed onderhouden blijven vind ik het niet zo heel raar hoor om te betalen voor het gebruik.