Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Schoentje schreef:Aan vd Linden zal het niet liggen. Die zit er met heel zijn ziel en zaligheid achteraan en heeft echt goede plannen met het centrum en de opleidingen.
Citaat:Het CITAVERDE College Horst biedt onderwijs aan in het VMBO-Groen. Door het brede aanbod van vakken kun je vanuit het VMBO-Groen doorstromen naar alle vier de sectoren op alle niveaus van het MBO.
Nebraska schreef:Dit is al veel langer (jaren) bekend en ook uitvoerig beschreven in nieuwsberichten.
Slordige journalisitek van Het Eindhovens Dagblad.
Citaat:Blue Mountain Events is het jonge bedrijf van Angelo Molenaar en richt zich op het organiseren van grootschalige evenementen op het gebied van paarden(-sport) én dans en muziek. Molenaar bevestigt dat Blue Mountain Events interesse heeft in het hippisch centrum, maar geeft aan dat het bedrijf in eerste instantie niet inzet op koop maar op huur van (delen) van het complex aan de Bruggenseweg.

Sammyoo schreef:CM_ schreef:Een doorstart ben ik als ondernemer ook voorstander van, maar dan wel de helft van de huidige leerkrachten eruit, en leerkrachten oude stempel er weer in .
Ja, laten we een kwart eeuw terug gaan in de tijd en vooral vernieuwing buiten de deur houden!

Sammyoo schreef:Ja, laten we een kwart eeuw terug gaan in de tijd en vooral vernieuwing buiten de deur houden!
Cassidy schreef:Sammyoo schreef:Ja, laten we een kwart eeuw terug gaan in de tijd en vooral vernieuwing buiten de deur houden!
CM_ schreef:Een doorstart ben ik als ondernemer ook voorstander van, maar dan wel de helft van de huidige leerkrachten eruit, en leerkrachten oude stempel er weer in .
CM_ schreef:Een doorstart ben ik als ondernemer ook voorstander van, maar dan wel de helft van de huidige leerkrachten eruit, en leerkrachten oude stempel er weer in .