Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Super! HorseTimeXL schreef:Heerlijk om een paard van 19 nog met zo veel expressie de baan door ziet rijden! Was echt genieten om te zien en leuk dat Edward hem nog steeds mee wil nemen, hopelijk kan die nog lang genieten van next one!
Janine1990 schreef:HorseTimeXL schreef:Heerlijk om een paard van 19 nog met zo veel expressie de baan door ziet rijden! Was echt genieten om te zien en leuk dat Edward hem nog steeds mee wil nemen, hopelijk kan die nog lang genieten van next one!
Ik vraag me af wanneer hij dit paard eigenlijk meeneemt? Volgens mij zie ik 'm alleen bij rubrieken door Interfloor gesponsord?
Persoonlijk vond ik Johnson een stuk beter. Ondanks de kleine foutjes vond ik het algehele beeld een stuk prettiger.
HorseTimeXL schreef:Niet veel, maar de keren dat die gaat is altijd leuk meegenomen!
bliver schreef:haha scherp opgemerkt. Dat zal wel ook een van de redenen zijn dat hij next one mee had. Misschien een voorwaarde van zn sponsor of misschien eist glock gewoon dat zijn paarden eerst gaan. Ook niet gek want die zijn ook beter.
Wat betreft Johnson. Die was nog erg groen hoor in de ring. Zijn beentjes bewogen alle kanten op. Nog niet geheel stil in de aanleuning enz. Je zag ook bijv in zn piaffe dat ie gewoon nog sterker moet worden, daar stapte hij steeds rechts achter stukje terug. Johnson is wel een beter paard maar dat komt vanzelf het is eigenlijk nog een puppy
Daar heeft Glock niets mee te maken. ankie2013 schreef:Hij heeft Next one toch ook op het NK gereden vorig jaar zomer en winter? Hij pakt hem gewoon als er verder niet veel op het spel staat in de vorm van kwalificaties voor EK, WK of wereld beker. Dan zijn de andere paarden net even beter in staat een goede klassering te lopen. Wat een luxe trouwens!
Janine1990 schreef:bliver schreef:haha scherp opgemerkt. Dat zal wel ook een van de redenen zijn dat hij next one mee had. Misschien een voorwaarde van zn sponsor of misschien eist glock gewoon dat zijn paarden eerst gaan. Ook niet gek want die zijn ook beter.
Wat betreft Johnson. Die was nog erg groen hoor in de ring. Zijn beentjes bewogen alle kanten op. Nog niet geheel stil in de aanleuning enz. Je zag ook bijv in zn piaffe dat ie gewoon nog sterker moet worden, daar stapte hij steeds rechts achter stukje terug. Johnson is wel een beter paard maar dat komt vanzelf het is eigenlijk nog een puppy
Next One is van Interfloor (Nekeman, een Nederlands bedrijf)Daar heeft Glock niets mee te maken.
Johnson is zeker nog groen, maar toonde veel minder strak dan Next One. Dat is wat mij vreselijk blij maakt. Zo zie ik ook heeel erg graag Arlando van Diederik van Silfhout. Beide groen, maar een beeld dat ik vreselijk kan waarderen, die speelsheid.
Maar zoals ik al zei, dat is ook persoonlijk.
bliver schreef:Ik bedoelde dat glock waarschijnlijk bij andere wedstrijden (belangrijkere) eist dat zijn paarden eerst gaan. De glock paarden zijn van betere kwaliteit dus daar is niks raars aan. Het is ook logisch dat op een "klein"concours als drachten waar interfloor sponsort er word gereden met Next one omdat fam Nekeman daar sponsort.
Ik ben het met je eens hoor dat johnson leuker is om naar te kijken maar next one was op dit moment gewoon nog beter en maakten geen fouten Johnson (nog ) wel.
Cayenne schreef:Edward brengt Next One vooral uit omdat hij het gewoon leuk vind en de eigenaren vinden het leuk om het paard af en toe in de ring te zien. Net zoals dat Nelson een projectje is van Anky, is Next One een project van Edward. Een planning heeft hij verder niet met hem.
bliver schreef:Ik bedoel met name dat hij verwend is met de kwaliteit van de paarden. Ik wel meer mensen die zich uit de naad werken maar geen sponosr als glock achter zich heeft die tonnen per paard neer telt voor ze. Dus ja edward is verwend wat niet wil zeggen dat ie niet hard werkt of geen talent heeft want dat hij dat heeft staat voorop anders scoren die paarden niet zo hoog.