Diva verkocht aan de familie Oatley

Moderators: Shanna, Dani, Murthul, Warboel, Berdien, Hanmar, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gem

Diva verkocht aan de familie Oatley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 22:42 Tip de Nieuwsredactie

www.eurodressage.com / http://www.bokt.nl
Ingestuurd door bokker Ketaki

De Australische Olympia-ganger Lyndal Oatley heeft eindelijk het paard gevonden dat ze voor haar moeders verjaardag in november wilde kopen. Na wat strubbelingen met andere paarden heeft ze de perfecte mach gevonden in de 5 jaar oude Zweedse warmbloed - merrie Diva (v. Richfield).

Lyndal: "Ik ben zo blij om dit heerlijke meisje in de familie te hebben. Ik ben helemaal verliefd! Ik kijk er erg naar uit eerst nog wat tijd met Diva door te brengen voordat ze naar Australiƫ gaat. Eindelijk heb ik het perfecte paard gevonden. Nogmaals gefeliciteerd mam!"

Lyndals echtgenoot Patrick Kittel, die Diva's moeder Deja rijdt, zegt hierover: "Acht maanden lang hebben Lyndal en ik door heel Europa gezocht naar het perfecte paard en hebben gedurende die tijd interessante ervaringen opgedaan. Maar we moeten zeggen dat het het wachten waard was, omdat Diva zelfs uitstijgt boven wat wij aan kwaliteit, zelfhouding en persoonlijkheid zochten."

Diva was in eigendom van Sofie Freden en werd uitgebracht door Anne Svanberg. De combinatie vertegenwoordigde Zweden in de wereldkampioenschappen voor jonge dressuurpaarden in 2013 en eindigde als zevende in de troostfinale.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie