Wilfred Franken weg bij de FNRS

Moderators: Berdien, Hanmar, Murthul, Warboel, Amaryllis, Dani, Leo, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sammie

Wilfred Franken weg bij de FNRS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-13 17:18 Tip de Nieuwsredactie

www.bokt.nl / FNRS
Ingezonden door Bokker Confetti

Eerder deze week heeft het bestuur van de FNRS de samenwerking tussen Wilfred Franken en de FNRS beëindigd. Direct nadat dit besluit is genomen heeft het bestuur de ledenraad op de hoogte gesteld. De meeste leden zijn via de e-mail op de hoogte gesteld en deze e-mail luidt als volgt: "De aanleiding tot dit besluit is het feit dat de samenwerking tussen de nieuw aangestelde directeur Monique van Krugten en Wilfred Franken in zijn rol als directeur Ondernemerszaken niet heeft gebracht wat bestuur en ledenraad hiervan verwachtten. Een tweetal weken geleden heeft een delegatie van het bestuur gesproken met zowel Monique van Krugten als Wilfred Franken. Uit deze gesprekken is gebleken dat er geen basis is voor verdere samenwerking in de huidige taakverdeling.

Aansluitend zijn diverse opties tot een andersoortige samenwerking met Wilfred Franken besproken, opties binnen het dienstverband alsook in een externe rol. Wilfred Franken heeft ervoor gekozen geen gebruik te maken van de geboden opties om de samenwerking met de FNRS voort te zetten. Dit betekent dat de arbeidsovereenkomst tussen Wilfred en de FNRS zal worden ontbonden. In overleg met Wilfred Franken zal een passende beëindigingsvergoeding worden bepaald.

Wij betreuren het ten zeerste dat wij met Wilfred niet tot overeenstemming konden komen. Wij realiseren ons dat dit een grote impact heeft op al onze leden en verdere relaties. Desondanks is het bestuur van mening dat dit moeilijke besluit onvermijdelijk, maar desalniettemin in het belang is van de FNRS."

Verder maakte het FNRS ook bekend dat er een nieuwe opleiding is voor FNRS instructeur. In deze eenjarige opleiding wordt je specifiek klaargestoomd om les te geven aan (manege)groepen.

menfan

Re: Wilfred Franken weg bij de FNRS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 19:08

Hier schrik ik van, de man van de FNRS! Hij heeft deze organisatie gemaakt tot wat het nu is, zonde dat hij "aan de kant" wordt gezet.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 22:17

Tja. Twee kapiteins op een schip...

Natuurgeneeskundig therapeut (bioresonantie, bachbloesems, aromatherapie) voor vragen: pb=box staat altijd open
Kamulet † & Zizi-Top <3 <3 <3.
Meet my New Girl! Zizi Top!

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 09:18

Zo dat is wat, Wilfred heeft er voor gezorgd dat de FNRS nu is wat het is.
Jarenlang gestreden en gezorgd voor draagkracht binnen de leden.
Hij kreeg veel voor elkaar, zorgde voor een hoop uitstraling en vertrouwen.
Of dit een handige zet is van het FNRS betwijfel ik.
JAMMER.

JJJose

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 15:05

Tja dat zat er wellicht een beetje aan te komen toen de andere directeur werd benoemd...
Voor veel mensen wel een gezien iemand, met veel relaties en zeker het paardenhart op de goede plek.
Spijtig dat ze er niet zijn uitgekomen.

Een zuiver geweten gaat vaak samen met een slecht geheugen.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 16:05

riegje schreef:
Zo dat is wat, Wilfred heeft er voor gezorgd dat de FNRS nu is wat het is.
Jarenlang gestreden en gezorgd voor draagkracht binnen de leden.
Hij kreeg veel voor elkaar, zorgde voor een hoop uitstraling en vertrouwen.
Of dit een handige zet is van het FNRS betwijfel ik.
JAMMER.

Helemaal mee eens! Erg jammer dat het zo gelopen is.

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 08:43

Had in de wandelgangen al wat gehoord maar wat voor mij weer nieuw is is dat er een andere directeur was aangesteld. Als we Bokt toch niet hadden, zo hoor je nog wat ;).
Erg jammer dat er geen oplossing gevonden kon worden waar iedereen blij van kon worden. Wilfred we gaan je missen, heel veel succes in de toekomst.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 09:45

Jammer dat een man met een enorm netwerk, een respectabele staat van dienst, die in feite de FRNS op de kaart heeft gezet aan de kant wordt gezet, nadat hij in mijn ogen terecht bedankt voor een rol als tweede viool.

4 Gelderse toppers en
Paardengebitsverzorger Klik hier voor mijn website

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 11:36

Albert schreef:
Jammer dat een man met een enorm netwerk, een respectabele staat van dienst, die in feite de FRNS op de kaart heeft gezet aan de kant wordt gezet, nadat hij in mijn ogen terecht bedankt voor een rol als tweede viool.

Ja ik vind het ook onbegrijpelijk!

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 11:57

Groot verlies voor de FNRS dat ze Wilfred zo aan de kant gezet hebben. Want dit bestuur zegt dat ze hem een aanbod hebben gedaan van "waarde"
maar kom op, als je als directeur het FNRS groot en daadkrachtig hebt gemaakt en ze bieden je iets vergelijkbaars als stalknecht aan.. Dat schiet zijn doel toch voorbij..

Ik denk en ik hoop dat de leden dit niet zullen pikken..

Als paardrijden makkelijk was, had het wel voetbal geheten..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie