Tsjalle 454 maakt indruk tijdens eerste bezichtiging KFPS

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wiranda0208
Berichten: 11
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Tsjalle 454 maakt indruk tijdens eerste bezichtiging KFPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 12:11

Bedankt voor je reactie supertammy. Deze naam zegt mij idd wat. Dit is een nakomeling van mij verzorgpaard. Super leuk om te weten, jammer dat hij er niet door is gekomen. Weet jij er toevallig ook meer van?

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 12:22

horseyfries schreef:
FriesWytske schreef:
Moderne fries, laat me niet lachen. Kan daar wel anderen noemen die dat zijn. Vind zijn bewegingen erg getrickt. En hij heeft een hele dikke onderhals onder het zadel. En daardoor krijg je weer het vooroordeel dat friezen niet netjes kunnen lopen met hun hals op de loodlijn.


Mijn moeder heeft me altijd geleerd dat als je niets positiefs te zeggen hebt, je beter niets kan zeggen.

En als je dan toch iets negatiefs wilt zeggen, zeg dan dingen die kloppen. Weet je eigenlijk wel wat een onderhals is? En "de hals op de loodlijn"??

Tsjalle heeft indruk gemaakt, eerst in tuig, nu onder het zadel, en nu ook met zijn afstammelingen.
Super toch? Of jij hem persoonlijk wilt gebruiken is een ander verhaal en je eigen keuze, maar feit is dat hij het goed doet.


Euh, jouw moeder is wellicht van het pre forum tijdperk?

Zou wat worden als je op een (discussie)forum alleen maar halleluja mag roepen. Snel klaar dan denk ik.

Frieswytske heeft net zoveel recht om haar mening hier neer te zetten als jij.

horseyfries
Berichten: 8931
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Lichtaart België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 17:04

Ja dat was ze inderdaad.

Ik zeg niet dat FriesWytske haar mening niet mag zeggen, ik zeg dat het heel negatief is en niet klopt op bepaalde punten.
En dat is dan weer mijn mening, die ik ook mag zeggen geloof ik ;)