"Facebookberichten geven onrust over niet bestaande beul"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
love_juliet

Berichten: 120
Geregistreerd: 05-08-11
Woonplaats: 't Gooi

Re: "Facebookberichten geven onrust over niet bestaande beul"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:12

Er was op een plek door de deken heen gesneden, al heb ik dit niet zelf gezien, dus ik weet niet hoe dat eruit ziet :)

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: "Facebookberichten geven onrust over niet bestaande beul"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:22

Daar klopt voor mijn gevoel het verhaal dus al niet.

Wel een foto plaatsen van de kapotte deken, maar niet van de wond. Voor mij is dat al niet geloofwaardig.

nogmaals. Deze heisa is gekomen doordat de eigenaresse ZELF dit bericht de wereld in heeft geholpen.

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Re: "Facebookberichten geven onrust over niet bestaande beul"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 19:44

Dat vroeg ik me telkens ook af, waar is die wond? Ik zou met die wond de media in gaan, niet met die kapotte deken.

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: "Facebookberichten geven onrust over niet bestaande beul"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 20:40

Dat zou ik dus ook doen Sap...

Maar blijkbaar is de boodschap duidelijk, want ik zie er niks meer over voorbij komen op facebook.

Brilletje
Berichten: 609
Geregistreerd: 17-08-09

Re: "Facebookberichten geven onrust over niet bestaande beul"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 14:14

Ook dit Brilletje heeft dan niet zo goed gelezen, sorry daarvoor. Maar waarom reageren een paar van jullie zo fel? en waarom is het zo erg dat mensen elkaar waarschuwen? Voor het zelfde geld is het een reizende gek, die telkens zijn grenzen verzet. Je weet het gewoon niet, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Bedoel, als je paard zijn deken is bewerkt met een mes, dan is dat toch ook al van de zotte en manen afsnijden kan je zien als mishandeling. Dan schrik je je toch rot?
Dat er in Nederland wel echt paarden verwond zijn, is schokkend en een feit en leeft dus bij mensen.

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: "Facebookberichten geven onrust over niet bestaande beul"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 14:50

Mensen hier in eemnes zijn niet gediend van BS. Het is een kleine omgeving met veeeeeeeeel paarden. Als er werkelijk een mishandelaar rond loopt, dan wordt er een klopjacht opgezet, bij wijzen van.

Dus als er werkelijk wat aan de hand is, trek dán aan de bel. Maar ga niet om aandacht lopen vragen. De "boeren" en doorgewinterde paardenmensen die hier in overvloed zijn zitten niet op die onzin te wachten...