Draverhengst Incredible Crafts overleden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 14:44

Er zullen toch wel meer draverhengsten een goed karakter hebben en door kunnen fokken? Die zullen vanzelf boven komen...
Incredible Crafts heeft een nette leeftijd gehaald! Gelukkig is hij wel zoveel gebruikt dat hij in de bloedlijnen niet snel verloren zal gaan.

En die opmerking over de leeftijd van 10 jaar moeten we maar laten zitten denk ik...dat ze op hun 10e niet meer op de baan lopen betekent niet dat ze niet meer in leven zijn.
Ik heb ook al een uitgekoerste draver van nu 21 :+

Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Re: Draverhengst Incredible Crafts overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 16:49

Wat jammer van zo'n goede hengst.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Draverhengst Incredible Crafts overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 17:53

First Lavec maakt ook voldoende kans op die ere plaats. Super lieve hengst met hardheid en koerskop. Heb een boel veulens van hem meegemaakt, waren pittig maar wel zoet in de hand. Of ze hard kunnen zal volgend jaar moeten blijken

radnah2

Berichten: 2413
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Onder de brug

Re: Draverhengst Incredible Crafts overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:29

Mooie leeftijd. 1 van de weinige namen in de draversport die ik ken.

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Draverhengst Incredible Crafts overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:46

Er zijn nog 5 hengsten te noemen die het over zouden kunnen nemen... maar voorlopig was incredible al een hele oude hengst en waren zijn fokproducten daarom op de veiling iets minder gewild de laatste jaren, er had dus al een nieuwe op kunnen staan. Ik vraag mij echter af of dat met het kleine merrie bestand, het kunnen dekken met honderden hengsten dmv diepvries sperma en het huidige Franse beleid ooit nog gaat komen.
En precies vanwege bovenstaande redenen is het lastig een hengst te vinden die 'garanties' geeft :) .
Incredible gaf garanties :) ... Ik denk dat dat hem bijzonder maakte :)