spatter schreef:Nee, ik vind het triest dat ouders niet beter nadenken.
Zoals ik al schreef gaat mijn dochter dus niet zonder mij op pad met pony.
Met twee kun je meer en beter overleggen hoe en wat.
Dan hebben al mijn kinderen ook nog van mij een goed mobiel met abbonement, juist omdat ze alledrie voor school ver moeten fietsen door afgelegen stukken.
Voor het meisje is het natuurlijk de grootste nachtmerrie en in paniek of misschien wel niet, heeft ze gehandeld wat haar het beste leek.
Misschien hebben de ouders juist wel heel goed nagedacht, maar houden ze er enkel andere normen en waarden op na dan jou. Zijn jouw kinderen nooit ergens waarvan je niet weet wat ze uitspoken? Of zitten ze de hele dag op de bank spelletjes te spelen op hun goede mobiel. Of gebruik je nu dit vreselijk akelige bericht (ongeluk), om even te onderstrepen hoeveel beter jij bent dan de ouders van dit meisje. Ik zou als kind blij zijn als ik de mogelijkheid kreeg om te leven. Vroeger had niemand een mobiel, en moesten kinderen ook hele stukken fietsen. En toch zijn de meesten gewoon gezond groot geworden..goh. Daarbij is het ene 13 jarige kind het andere niet. Laura Dekker zeilde in haar eentje hele stukken op die leeftijd en kon dat ook. Dit meisje is mss ook gewoon heel erg verantwoordelijk voor haar leeftijd, omdat ze wat ruimte krijgt van haar ouders.
Bah, wat een gemoraliseer.