Wim Kanters, van de gelijknamige Tinkerstoeterij en handelsstal in Someren- Eind, is vorige vrijdag overleden.
Wim en zijn vrouw Hetty begonnen de stal die de stalnaam Go-go kreeg in 2002 en waren een begrip in de Tinkerwereld. Ze hebben zich altijd ingezet voor de Irish Cob en het stamboek ICS. Er vonden bijvoorbeeld regelmatig Tinkerkeuringen plaats op stal Kanters.
Bokker Wisky heeft, in samenspraak met Hetty, een topic geopend met een oproep om Wim Kanters morgen een laatste groet te brengen met zijn geliefde Tinkers. Meer informatie daarover vind je hier: [TI] Laatste groet aan Wim Kanters met Tinkers.
Er is ook een condoleanceregister beschikbaar op http://www.uitvaartbuitelaar.nl. De code die je daarvoor nodig hebt is 130190.
Heel veel sterkte voor iedereen en in het bijzonder voor Hetty.
grid
Geplaatst: 30-10-13 23:51
Nog steeds onwerkelijk... Hetty en alle andere die hem nabij stonden nogmaals Heel Veel Sterkte!
Kom graag morgen met paard laatste Groet brengen... ( het is dan wel geen Go Go afstamming maar wel met Kanters samen sinds 2002 beetje verder in de tinkers gerold... Vergeet die 1ste keuring met hem nooit meer Go go go )
Onwerkelijk dat wim er niet meer is een groot gemis in de tinkerwereld Iedereen veel sterkte Wij zijn er over 3 kwartier Helaas zonder paard is voor ons niet te doen effe heen en weer
Het was een mooi afscheid, er waren 7 ruiters die een stukje voor de rouwwagen uit liepen.
lizzy_lisa
Geplaatst: 10-11-13 08:48
Voor de mensen hier die geen facebook hebben, ik zat n.l. te vechten met photobucket en kon daarom hier niks plaatsen. Voor de genen die de rouwkaart nog niet gezien hebben plaats ik die hier nu ook nog een keer.
Daar bij wil ik deze dankbetuiging ook hier even plaatsen , want ook mijn BOKT vrienden/vriendinnen horen hier zeer zeker bij!
grid
Geplaatst: 10-11-13 15:31
Wat een schat ben je toch... altijd aan anderen denken Nog heel veel sterkte!! en hopelijk binnen niet al te lange tijd weer keer IRL
Hetty, gecondoleerd met dit grote verlies. Je kent me wel niet, maar als tinker liefhebber zijnde, wie kende Wim nou niet? Ik wil je heel veel kracht toewensen.