In het zuiden van Duitsland (Landsberg) vond een beschonken man een aparte plekje om zijn roes uit te slapen.
Zondagmorgen keek een paardenbezitster in het Duitse Landsberg wel heel raar op. In een van de stallen lag een man op een paard te slapen. De politie vermoed dat de 26 jarige beschonken man op weg naar huis door vermoeidheid werd overmand en het tevens koud had. Dit loste hij op door een wildvreemde stal in te gaan en daar op een paard in slaap te vallen.
Het betreffende paard scheen er geen problemen mee te hebben en liet het geduldig toe. Om kwart over acht werd hij ontdekt en werd direct de politie gealarmeerd, die de dronken man naar huis stuurde.
Hahaha kom je aan op stal, ligt er een wildvreemde man op je paard. Dan heb je ook zoiets van
SharonIndezz
Geplaatst: 29-10-13 17:20
Had ie bij mijn paard moeten doen.. Was ie meteen nuchter geweest
MondyJoker
Geplaatst: 29-10-13 17:21
Grinnik. .. tja als je de penny's moet geloven moet dat heerlijk liggen
Chroosje
Geplaatst: 29-10-13 17:22
_Mondy_ schreef:
Grinnik. .. tja als je de penny's moet geloven moet dat heerlijk liggen
Stiekem was het een stille penny
Tigra_
Geplaatst: 29-10-13 17:24
Dan schrik je wel als je de stal in komt. Maar ik denk dat ik er achteraf zelf wel mee zou kunnen lachen. Alleen op dat moment even niet.
Karin92
Geplaatst: 29-10-13 17:25
Haha als hij dit bij mijn paard had gedaan was ie ook gelijk nuchter geweest inderdaad! Zal wel even schrikken geweest zijn voor de eigenaren van de stal xD