Cor Hofman vliegt tuin in met Jurist

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Cor Hofman vliegt tuin in met Jurist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 12:17

http://www.telstar-online.nl/

De bekende paardenman Cor Hofman uit Pijnacker is vandaag wonderwel ongedeerd gebleven bij een ongeval. Met zijn paard en wagen reed hij over de Nieuwkoopseweg toen zijn ros schrok van een tractor.

Het paard sloeg op hol, reed met Cor op de kar door een schutting heen en belandde in de voortuin van een woning. Telstar-journalist Sjaak Oudshoorn woont aan de Nieuwkoopseweg en hoorde Cor vreselijk gillen: “Ik moest met een andere man eerst Cor helpen die bekneld zat en pas toen Cor weer los was, ben ik het fototoestel gaan halen. Dat is volgens mij de juiste volgorde. Het paard dat zo schrok, heet trouwens Jurist. Klonk leuk: rustig Jurist! Als Jurist niet was blijven stil staan, was het niet goed afgelopen met het beknelde been van Cor”, aldus Sjaak. Cor en het paard maken het goed.

foto's

saskiaojan

Re: Cor Hofman vliegt tuin in met Jurist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 15:57

hahaha en gewoon weer inspannen en verder rijden.... fijn dat het zo is afgelopen.

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 16:00

saskiaojan schreef:
hahaha en gewoon weer inspannen en verder rijden.... fijn dat het zo is afgelopen.

precies, dan mag je van geluk spreken :)
geen mensen ernstig verwond...
geen echte kapotte koets
en nogsteeds een bomproof rustig paardje om mee door te werken, haha!
menig paard stond te zweten van spanning..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 16:05

Dat had veel slechter af kunnen lopen, gelukkig maar dat ze weer "gewoon" verder konden :)

Leuk zo hoe je een heel verhaal ziet voltrekken op die foto's, eerst een gestresst paard met een hoge kop, naar een inmiddels leeggelopen paard dat dankbaar een appeltje staat weg te smikkelen van een lieve oudere dame, jongere dame ernaast die zegt: dat moet je vanaf je vlakke hand voeren waarna oudere dame zegt: nou geef jij het dan maar....enz. :D