Anky van Grunsven te gast bij In Het Zadel.tv

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Anky van Grunsven te gast bij In Het Zadel.tv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-13 12:01

Persbericht / http://www.bokt.nl

Afbeelding
Anky van Grunsven en Salinero. Foto: Franz Venhaus.

Het paardenprogramma van RTL7 In Het Zadel.tv zendt 19 oktober aanstaande het interview met Anky van Grunsven uit

Zien we Anky nog terug in de dressuurring?
Radio en tv maker Eric Dikeb spreekt openhartig met dressuurkoningin en drievoudig Olympisch medaillewinnares Anky van Grunsven over haar toekomst. Wat is er veranderd in haar leven? Zoekt zij nog een waardige opvolger voor Salinero? Gaat Anky zich nog verder bekwamen in de reining (westernsport) of geeft zij het stokje door aan haar kinderen?

Anky behoeft geen introductie. Met haar paard Bonfire zette zij de Nederlandse dressuursport op de kaart. Zij behaalde de meeste medailles ooit en schoot omhoog in de ranking van best verdienende sportvrouwen. Na het tijdperk ‘Bonfire’ verraste zij vriend en vijand door met haar toenmalige nieuwe troef ‘Salinero’ de huzarenstukjes nog eens te herhalen en ditmaal in overtreffende trap door twee opeenvolgende Olympische spelen te winnen. Vorig jaar in Londen knalde zij nog één laatste maal met een Salinero die al bijna de pensioengerechtigde leeftijd had bereikt.

Ook al lijkt haar sportcarrière in rustte, volgens Anky is zij nog volop bezig in de paardensport, maar verlegt zij hierbij wel haar aandachtspunten. Het gezin komt op de eerste plaats en het lijkt erop dat haar kinderen de paarden naar een tweede plan hebben verstoten. In de uitzending vertelt Anky er alles over.

Het programma wordt zaterdagmorgen om 07.30 uur uitgezonden op RTL7.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:54

Is dit programma de moeite van het vroeg opstaan op zaterdagochtend waard? :z
De originaliteit van de naam van het programma doet mij het ergste vermoeden :D

kohtje

Re: Anky van Grunsven te gast bij In Het Zadel.tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:38

Nee is het niet waard.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:42

Boras schreef:
Is dit programma de moeite van het vroeg opstaan op zaterdagochtend waard? :z
De originaliteit van de naam van het programma doet mij het ergste vermoeden :D

Nee, blijf alsjeblieft liggen. De presentatrice snapt er niets van, de onderwerpen zijn saai en bij de interviews kreeg ik plaatsvervangende schaamte. Ik heb er 4 geprobeerd en ben afgehaakt.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:46

Ik zou lekker blijven liggen, heb het 1 keer gezien en daarna tot de conclusie gekomen dat zonde van je tijd/slaap is.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 15:28

Het programma is leuk voor meisjes die 1 x in de week op de manege rijden, als jij al jaren in de paarden zit zijn het nutteloze En zoals hierboven gezegd vrij trieste interviews. Met vragen waarbij je denkt:" wie verzint zoiets?".

Had gehoopt dat er eindelijk een paardenprogramma zou komen met bijv. elke week een ander item behandeld. Niet dit vreemde programma met korte stukjes en weinig diepgang EN presentatoren die de meest vreemde vragen aan bekende ruiters stellen...

Jammer

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 15:30

Dank jullie wel :z

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 15:32

Blijf inderdaad maar lekker liggen :)
Vind trouwens iemand anders ook dat het geluid ook altijd heel zacht is?

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 15:36

Ja ook zo slecht gedaan echt een amateuristisch programma... Wat niet erg zou zijn, als de inhoud boeiend genoeg is.

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:05

_/-\o_ Ik ben het volledig eens met de hierboven genoemde reacties! Wat een ware domper is dit programma. Ik zit ook al weken te kijken naar de familie van de Molenkoning.... kan het iets origineler? Jammer, want er is zoveel interessants over de paardensport te vertellen! :j

iamsam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 08:45

|( 1 keer gezien, 2e keer is niet nodig :(