Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KittyDylan schreef:Vjestagirl schreef:
Vrij rond laten lopen richt gigantische schade aan, en temmen kost een vermogen...
Er zijn ook nog andere dieren die schade aanrichten.
Vjestagirl schreef:KittyDylan schreef:Bah, neerschieten...
Laat ze vrij rondlopen, of tem ze!
Vrij rond laten lopen richt gigantische schade aan, en temmen kost een vermogen...
Citaat:Het natte seizoen komt er bovendien aan en de paarden lopen het risico om in het moeras terecht te komen en daar een trage en pijnlijke dood te sterven
KittyDylan schreef:Bah, neerschieten...
heidy_wilco schreef:KittyDylan schreef:Bah, neerschieten...
Ik denk niet dat jij zo blij zou zijn als jij daar een veel/landbouwbedrijf had, en die paarden dat zouden vernielen. Daar gaan je producten, en dus je geld!
Daarbij is neerschieten in deze omstandigheden gewoon het beste, zoals anderen al zeiden. Het is nogal makkelijk om op zulke dingen het stempel "zielig" te drukken, maar lees even wat beter de beginpost, en dan leer je al snel dat het echt niet zomaar gedaan word, alleen als het echt nodig is.
petraaken schreef:Het probleem met het afschieten is dat er dan dieren enkel gewond geraken en niet onmiddellijk dood zijn. Het is beter zoals in de USA projekten te starten met geboorteperkingen.
Amaris schreef:of fuik ze en schiet ze 1 voor 1 en dan ineens goed
uit de lucht schieten.... ik kan me niet voorstellen dat dat in één keer goed gaat...
petraaken schreef:Het probleem met het afschieten is dat er dan dieren enkel gewond geraken en niet onmiddellijk dood zijn. Het is beter zoals in de USA projekten te starten met geboorteperkingen.

kaatje888 schreef:Neejoh schiet ze maar dood is de beste oplossing toch![]()
Maar mensen zijn er ook teveel op de wereld dus schiet die dan ook maar af.
Waarom moeten ze altijd dieren afmaken, ook om andere dingen.
Nee want die hebben geen gevoel![]()