Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jus schreef:Rest van het jaar staan ze in de bergen VRIJ beter leven dan iemand op de rug te hebben het hele jaar en bijv hindernissen moeten nemen waar je gewoon langs kan
Maartje1990 schreef:tja, het diergeneeskundige stukje vind ik nog wel oke, al ben ik ook van laat de natuur dan z'n werk doen en de zwakkere dieren gewoon aan z'n einde komen. Snap alleen het hele idee van die manen scheren niet????
edit: wat koper zegt dus
Koper schreef:Oei, het gebit van die schimmel heeft inderdaad wel wat onderhoud nodig![]()
Prima toch dat ze die paarden even bekijken en de veulentjes inspecteren? Bij elkaar drijven voor de veearts doen ze in de begrazing ook. Het nut van de manen afknippen ontgaat mij dan weer.
Koper schreef:Paardjes45 schreef:Wat een beesten zijn het tochZe riskeren hun eigen leven om de manen van een paard te scheren
Als je erop gaat zitten kun je er het beste bij. Heb je wel eens een schapenscheerder aan het werk gezien?Je gaat zo staan/zitten als het handigst is.
Anoli schreef:Nou vind het allemaal wel meevallen hoor.
Ben het wel eens met caesar
Ook bijzonder opvallend dat dit een dag in JULI is en het nu pas hier op de nieuwspagina komt...
Blijkbaar toch niet zo schokkend als gedacht, anders had het er de dag erna wel op de voorpagina gestaan.