Paard en vrouw gewond bij ongeval Loenen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Paard en vrouw gewond bij ongeval Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 11:58

http://gelrenieuws.nl/
Ingezonden door Bokker Darkchrystal

Bij een ongeval op de Eerbeekseweg tussen Loenen en Eerbeek zijn zondag aan het einde van de middag een paard en een vrouw gewond geraakt.

Het ongeluk gebeurde omstreeks tien over half vijf toen er een auto mogelijk te hard de afslag van de rotonde nam, over een vluchtheuvel vloog en tegen de paardentrailer tot stilstand kwam. Op het moment dat de auto tegen de trailer botste, zat er een paard in. Het dier raakte gewond aan zijn neus en was in het naastgelegen wei neergezet, waarna het door een veearts werd behandeld. De bestuurder en de bijrijder kwamen met de schrik vrij.

De bestuurster die het ongeval veroorzaakte raakte wel gewond en moest bevrijd worden door de brandweer. Ze is met onbekende verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis. De politie stelt een onderzoek in. De weg was nodige tijd dicht voor het verkeer.

Foto's

Lisette1990

Re: Paard en vrouw gewond bij ongeval Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 12:04

Arm paard, krijgt de schrik van zijn leven.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 12:07

Pfoe, gelukkig is het aardig goed afgelopen. Maar de schrik zal er bij iedereen wel een tijdje goed erin zitten.
Ik hoop dat de bestuurster niet al te erg gewond is en weer gauw uit het ziekenhuis ontslagen wordt.

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 12:33

Ik kwam er gisteren langs rijden. Gelukkig niet al teveel verwondingen. Het zag er best heftig uit namelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 13:06

Ik ken het paard en eigenaresse, overigens is zij ook een bokker maar niet actief.
Paard heeft alleen wondje aan de neus, eigenaresse niks gelukkig.
Was niet de bestuurster van de auto die gewond was, deze vrouw was n bijrijder van de auto, was een ouder echtpaar, vermoedelijk heeft de man het gaspedaal ipv de rem ingetrapt.

Gelukkig is dit goed afgelopen, weet alleen niet hoe het met die vrouw gaat.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 13:43

Dat is echt mijn nachtmerrie elke keer als we met de trailer op pad gaan, dat een andere auto tegen je trailer rijd.. Gelukkig is het redelijk goed afgelopen en zijn ze met de schrik vrijgekomen!

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:30

Romy1234 schreef:
Ik ken het paard en eigenaresse, overigens is zij ook een bokker maar niet actief.
Was niet de bestuurster van de auto die gewond was, deze vrouw was n bijrijder van de auto, was een ouder echtpaar, vermoedelijk heeft de man het gaspedaal ipv de rem ingetrapt.

Dat geeft een iets ander beeld dan de op :j
Hopen dat de vrouw en het paard er weer helemaal bovenop zijn !

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 08:33

_Mondy_ schreef:
Romy1234 schreef:

Dat geeft een iets ander beeld dan de op :j
Hopen dat de vrouw en het paard er weer helemaal bovenop zijn !

een nog erger beeld eigenlijk.....

Gebeuren zoveeel ongelukken met ouderen mensen die gewoon echt niet meer kunnen rijden; maar omdat de nederlandse medische keuring voor verlening rijbewijs nergens op slaat komen ze wel elke keer weer in de auto.

Levensgevaarlijk.

Ik hoop dat deze oude man nu geleerd heeft dat hij het gewoon niet meer kan en dat zijn bijrijder er niets aan overhoudt, en het paard geen angst voor trailer heeft nu, dan komt alles goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:19

Ja ik vind dat ze best beter moeten gaan keuren op oudere mensen achter het stuur, gebeurd zo vaak dat je mensen ziet rijden die niet meer verantwoord de weg op kunnen.

Naar mijn weten zijn paard en eigenaresse er met de schrik vanaf gekomen, wel sneu want ze hadden de trailer net vorige week gekocht, die is Total loss verklaard.
Paard is gewoon weer op de trailer naar huis gegaan en maakt het goed.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:07

Toydoll in die zin is het idd erg, maar begreep van de op dat het iemand was die gewoon (moedwillig) te hard had gereden. Maar ben het met je eens dat vanaf een bepaalde leeftijd er beter gekeurd moet worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 17:35

Ik reed er langs gisteren met de auto en schrok toch wel, omdat ik 3 trailers zag en iemand met een paard aan de hand.
Gelijk gaan zoeken op internet.

Gelukkig valt het al met al nog mee, het zag er wel erg uit!