Annie, een Welsh Cob van veertien jaar oud, werd drie keer en telkens door een andere eigenaar aan een opvangcentrum voor paarden gegeven. Toen de Britse prinses Anne haar zag op een officieel bezoek aan het centrum, besloot zij Annie een nieuwe thuis te geven. Annie helpt prinses Anne nu om de schapen te hoeden en ze maken samen buitenritten op het landgoed van de Britse royal.
Prinses Anne, die ook voorzitter is van World Horse Welfare, zegt: “ Ze is perfect voor mij. Annie is al veertien en ik heb niet veel ruiterambities meer. Ze past heel goed bij de rest van mijn dieren. Ik ben erg blij dat het opvangcentrum niemand anders voor haar heeft gevonden. Annie heeft ook de perfecte grootte voor mij, ik kan makkelijk op- en afstijgen tijdens wandelingen.” De prinses hoopt dat Annie het bij haar naar haar zin zal hebben.
World Horse Welfare hoopt dat de prinses anderen ertoe zal aanzetten op ook een van de 7000 paarden die nu opgevangen worden, te adopteren. Er is een campagne gelanceerd om dat te promoten.