Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tigra_ schreef:Dat zijn nou echt honden die ze eens goed moeten testen.
Het is geen kleine pony dus wat mij betreft mogen ze echt weleens goed gaan kijken naar zo'n hond.
Gelukkig is de eigenaar opgespoord belachelijk dat hij ook nog een verkeerd nummer doorgeeft.
jst_lyske schreef:Tigra_ schreef:Dat zijn nou echt honden die ze eens goed moeten testen.
Het is geen kleine pony dus wat mij betreft mogen ze echt weleens goed gaan kijken naar zo'n hond.
Gelukkig is de eigenaar opgespoord belachelijk dat hij ook nog een verkeerd nummer doorgeeft.
Dit is geen schuld van de hond. Een hond wordt zo niet geboren....
Ik ken ridge-backs dat zijn grote knuffelkonten. De baas heeft hier schuld.
Als je een hond niet onder appèl hebt, laat hem dan niet los lopen.![]()
Dat de eigenaar valse gegevens verleent is ronduit onbeschoft.
Laat hem maar eens 3 nachtjes nadenken tussen 4 muren....
geerke schreef:het feit dat de hondeneigenaar een vals nummer heeft opgegeven zegt mij al genoeg...
Zoolgangster schreef:geerke schreef:het feit dat de hondeneigenaar een vals nummer heeft opgegeven zegt mij al genoeg...
Inderdaad... het zegt dat we niet met een model-burger te maken hebben... heel vreemd eigenlijk dat die eigenaar zo deed, een normaal mens kan zo'n incident laten betalen door zijn WA verzekering... ik heb begrepen dat de eigenaar idd een WA verzekering had die het gaat betalen.
Waarom dan toch liegen over de identiteit.
Is zoiets vaker gebeurd, waardoor men bang is voor problemen met de verzekering?
geerke schreef:Zoolgangster schreef:@smurffie: dat zou idd kunnen, maar er moet best veel iets gebeuren voordat men een hond afmaakt.
Vergelijk: bij vrienden in de buurt werd een meisje in haar hoofd gebeten door een bouvier, en dat dier werd niet afgemaakt!
mijn god....