Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb van alle duidelijke misstanden de eigenaren of degenen die erbij stonden aangesproken dat dit zo echt niet kon, maar de meesten geven er niks om en ze allemaal kopen zit er niet in helaas.
. ik vind dat het echt niet meer kan in deze tijd. Depende schreef:Fennee die hengst heb ik ook gezien idd bij de Brink toch? Echt gevaarlijk, ook allemaal kindjes die hem wilden gaan aaien waar hij dan ook naar probeerde uit te halen. M.i. moet je als eigenaar bij zo'n pony blijven en kinderen bij hem weghouden, maar die eigenaar was (natuurlijk) in geen velden of wegen te bekennen

Depende schreef:LukieBradley, ik geloof direct dat jij goed voor je pony's zorgt en zolang dat gebeurd heb ik weinig moeite met het verhandelen van dieren op markten, maar dinsdag was er niemand met emmers met water in de weer, volgens mij is er überhaupt ook geen waterpunt om water te halen.

Cassidy schreef:Depende schreef:LukieBradley, ik geloof direct dat jij goed voor je pony's zorgt en zolang dat gebeurd heb ik weinig moeite met het verhandelen van dieren op markten, maar dinsdag was er niemand met emmers met water in de weer, volgens mij is er überhaupt ook geen waterpunt om water te halen.
In de natuur heeft een paard natuurlijk ook op ieder moment van de dag beschikking over water en hoeft niet te wachten tot hij in de buurt is van een beek of een rivier....
Nu weet ik natuurlijk niet hoe lang die dieren er al staan, maar een paar uurtjes kunnen ze echt wel zonder.