Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

musiqolog schreef:Fijn, lekker ruimdenkend van je.
Van "hullie zijn achterlijk en wij zijn het verste voor" is de wereld nog nooit beter geworden.
Tiepfoudt schreef:Nou, ze lopen alleen nogal wat jaren achter tov van hoe wij hier denken. Dan kun jij mij niet ruimdenkend noemen, prima. Maar ik kan mensen die werkelijk geloven dat een paard iemand aanvalt omdat hij bezéten is door kwade geesten niet echt serieus nemen. Dan ben ik maar de arrogante westerling. Liever een arrogante westerling dan een Filipijn die gelooft dat al het slechte wordt veroorzaakt door kwade geesten en dat alles opgelost kan worden door een of andere hulahula-dans.
Tiepfoudt schreef:musiqolog schreef:Fijn, lekker ruimdenkend van je.
Van "hullie zijn achterlijk en wij zijn het verste voor" is de wereld nog nooit beter geworden.
Nou, ze lopen alleen nogal wat jaren achter tov van hoe wij hier denken. Dan kun jij mij niet ruimdenkend noemen, prima. Maar ik kan mensen die werkelijk geloven dat een paard iemand aanvalt omdat hij bezéten is door kwade geesten niet echt serieus nemen. Dan ben ik maar de arrogante westerling. Liever een arrogante westerling dan een Filipijn die gelooft dat al het slechte wordt veroorzaakt door kwade geesten en dat alles opgelost kan worden door een of andere hulahula-dans.
claudia85 schreef:heidy_wilco schreef:Hier kan je maar een ding over zeggen:
Dás banketstaaf...
Haha en zo is het maar net, hopenlijk is er nog iets te redden anders loopt hij mooi voor lul(sorry kon het niet laten)