Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heidy_wilco schreef:Oh my God...
De mensen daar bedenken ook elke keer weer wat nieuws om zoveel mogelijk geld te claimen...
.
heidy_wilco schreef:Oh my God...
De mensen daar bedenken ook elke keer weer wat nieuws om zoveel mogelijk geld te claimen....
, en dan trekt een ziekenhuisrekening van 15.000 euro je heus over de streep. De A van Advocaat als eerste in je telefoonboek. heartbeat999 schreef:maar het is algemeen bekend dat paarden zelfs de liefste, beste, braafste!
iets kunnen doen, inderdaad vluchtdieren, natuurlijk instinkt! bijten, trappen, bokken, stijgeren, op hol slaan!
het blijven paarden en er kan altijd wat mee gebeuren! misschien kunnen ze inderdaad gewoon standaard een cursus geven hoe denkt en doet een paard! en misschien zijn er dan minder ongelukken!
Kuggur schreef:Wacht eens even, bizar, je hebt gelijk, ze willen inderdaad een dekkend oordeel over alle paarden maken.
Imo niet echt slim van de advocaat van de klagers...Het was vermoedelijk verstandiger geweest proberen te bewijzen dat het betrokken paard "vals" was en dus onbetrouwbaarder dan een gemiddeld paard.
NB, Ik doelde niet op het geld; daar draaien tenslotte al dit soort rechtszaken om
Kuggur schreef:Imo niet echt slim van de advocaat van de klagers...Het was vermoedelijk verstandiger geweest proberen te bewijzen dat het betrokken paard "vals" was en dus onbetrouwbaarder dan een gemiddeld paard.
(alle paarden muilkorfje om, gaan de we pitbull kant op?) Tinkergekj schreef:1. Geen een paard is vals/boosaardig etc. en daar geloof ik heel erg heilig in
Kuggur schreef:Tinkergekj schreef:1. Geen een paard is vals/boosaardig etc. en daar geloof ik heel erg heilig in
Deze jongen is het niet met je eens; [VN] Filippijnen: Paard bijt geslachtsdeel man eraf [video]
Kuggur schreef:Tinkergekj schreef:1. Geen een paard is vals/boosaardig etc. en daar geloof ik heel erg heilig in
Deze jongen is het niet met je eens; [VN] Filippijnen: Paard bijt geslachtsdeel man eraf [video]
Hasjam_Poe schreef:Sammie schreef:In hoger beroep besloot de rechtbank echter dat Scuppy tot het soort hoort
dat van nature vals, kwaadaardig of ondeugend kan zijn.
Ben heel benieuwd om welk soort dat dan gaat![]()
Wellicht is dan een fokverbod op dat soort een idee...![]()