Pavo: Bart Lips en Jillian Giessen winnen sponsorship

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Pavo: Bart Lips en Jillian Giessen winnen sponsorship

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 11:51

http://www.bokt.nl / Persbericht Win een Sponsorship

Op 14 en 15 september zijn de finales van de eerste editie ‘Win een Sponsorship’ verreden tijdens Horse Event. De finale voor de springruiters werd gewonnen door Bart Lips. Op zondag wist Jillian Giessen de dressuurfinale op haar naam te zetten. De finalisten werden in een clinic van Bondscoach Rob Ehrens en dressuuramazone Emmelie Scholtens beoordeeld op coachbaarheid.

Win een Sponsorship is in het leven geroepen door Pavo Paardenvoer en TRUST Equestrian voor de ruiter of amazone die kan bewijzen dat hij of zij een goede ambassadeur is voor deze beide A-merken. Pavo en TRUST willen hiermee laten zien dat iedereen die iets voor het merk kan betekenen de mogelijkheid heeft om een sponsorcontract te winnen, ongeacht het niveau waarop men rijdt. De 500 deelnemers verdienden punten door het maken van promotie, het kopen van producten en het verzamelen van stemmen per sms. De soms zeer creatieve acties werden gedeeld via sociale media en de ranking die hierdoor ontstond werd live bijgehouden op de speciale website van Win een sponsorship. Zo konden de deelnemers zelf de stand bijhouden. De 10 hoogste geplaatste springruiters en 10 hoogst geplaatste dressuurruiters werden uitgenodigd voor de finale tijdens Horse Event. Daarnaast is er 1 dressuur wildcard aan de lezers van Bokt.nl verloot. Dat was Bokker Sharona95 met haar jonge vosruin Fernando.

Pavo Paardenvoer en TRUST Equestrian zijn erg blij met de twee winnaars die zich vanaf heden sponsorruiter mogen noemen. Bart en Jillian hebben bewezen deze ondersteuning van beide merken zeer te verdienen en Pavo en TRUST Equestrian zien daarom ook een mooie samenwerking tegemoet.

Verwant artikel
[VN] De winnaar van de wildcard Pavo/Trust actie is bekend!!

Sharona95

Re: Pavo: Bart Lips en Jillian Giessen winnen sponsorship

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:20

Het was een harstikke leuke 'wedstrijd' en ik hoop echt dat ze dit vaker doen/volgend jaar weer!
Jillian en Bart: van harte!! Geniet ervan!

Ik zal nog een verslagje maken, aangezien ik dankzij bokt mocht meerijden!! Maar hier even in het kort: Ik ben als 2e geplaatst met de clinic en doordat ik als 6e door ging naar de finale ben ik als 3e geeindigd! Het was een super ervaring dus bokt: BEDANKT!!! *\o/*

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 14:47

Heb jij in een binnenbak je clinic gereden ? En was jouw paard bang voor het lichtstreepje in de bak ?

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 15:12

Jaa iedereen reed in de boerenbond welkoop hal, hij vond hem inderdaad erg eng haha! Maar hij was niet de enige! :+

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 15:25

Hahaha nee heb t gezien ze vonden het allemaal eng. We hebben nog wat tegen elkaar gezegd over die streep :') ik had een spijker blouse aan en een grote camera om mn nek hangen.

martinexlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 15:42

Ik reed in de middag en mijn paard vond het lichtstreepje echt DOOOOODENG!! hahaha

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 05:06

Ik heb jaren met Jillian gereden, super dat ze dit wint, want wat een inzet heeft ze!! :j

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:06

Ja, mijn Fries was ook kijkerig op die lichtstreep.
Erg leuk om mee te mogen rijden in de clinic :)

agee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 12:32

Heey wat leuk, mijn buurmeisje op de voorpagina!
Nou ik gun haar dit wel hoor want dit is een echte doorzetter.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 13:41

Gefeliciteerd met de sponsorships!
De deelnemers werden dus niet beoordeeld op rijkunst, maar op coachbaarheid begrijp ik? Zonde.. Een eigen mening over rijden wordt zo flink de kop ingedrukt, mocht je iets willen bereiken en zo'n sponsorship willen..

Op een gegeven moment was een paardje het niet eens met wat veel druk in z'n mond van de ruiter (per ongeluk) en stak z'n hoofd naar voren, duidelijk dat het die druk in de mond niet fijn vond. Waarop de 'instructrice' zegt: zet je handen maar wat lager en zet maar flink druk tot ie nageeft.. Ik kon wel janken en heb de 'clinic' tenenkrommend uitgezeten. Zonde dat zulke veelbelovende ruiters en paarden op zo'n manier een sponsorship moeten verdienen..

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 15:02

Citaat:
Met coachbaar bedoelen we of jij goed luistert en vervolgens in staat bent om de gegeven instructies om te zetten in beter rijden. Of jij die instructies snel oppikt en er iets mee kunt en doet, zijn hierbij belangrijk. Ook kijken Rob en Emmelie naar de algehele presentatie en inzet tijdens de clinic.

Ik weet niet welke clinic je hebt gezien, (je opmerking slaat in ieder geval niet op mij ;) ) maar ik heb zeker wat aan de opmerkingen van Emmelie gehad.

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 15:20

Hier geldt hetzelfde, mijn paard liep wel degelijk beter aan het einde van de clinic, ik heb fijne tips en commentaar mee naar huis gekregen hoor :j

Valerie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 15:43

ik vond de clinic van Rob Ehrens echt leerzaam. En ook alles wat we hier voor moesten doen was leuk. Ik ben heel blij dat ik mee gedaan heb.

martinexlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:12

Sok schreef:
Gefeliciteerd met de sponsorships!
De deelnemers werden dus niet beoordeeld op rijkunst, maar op coachbaarheid begrijp ik? Zonde.. Een eigen mening over rijden wordt zo flink de kop ingedrukt, mocht je iets willen bereiken en zo'n sponsorship willen..

Op een gegeven moment was een paardje het niet eens met wat veel druk in z'n mond van de ruiter (per ongeluk) en stak z'n hoofd naar voren, duidelijk dat het die druk in de mond niet fijn vond. Waarop de 'instructrice' zegt: zet je handen maar wat lager en zet maar flink druk tot ie nageeft.. Ik kon wel janken en heb de 'clinic' tenenkrommend uitgezeten. Zonde dat zulke veelbelovende ruiters en paarden op zo'n manier een sponsorship moeten verdienen..

Dit was ik.. Zo is ie ook bijna niet te rijden, maar ze heeft gelijk dat ie wel met druk op z'n mond moet kunnen lopen, maar op het moment dat hij zijn kop in de lucht gooit en ik ga trekken word hij onstuurbaar en neemt hij de benen.. Als ik dan loslaat geeft hij zelf weer na, en op dat moment moet ik net weer even sneller zijn.. Ze gaf me de tip om veel te gaan longeren, zodat ik dit trucje eruit krijg, maar met longeren doet hij dit niet, ook niet als ik rij met een slofteugel die totaal los hangt..