Concert Hippique: genieten van paarden en live muziek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

liesd

Concert Hippique: genieten van paarden en live muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 13:50

www.concerthippique.nl / www.academydressage.com / bokt.nl

De top van de paardenwereld ontmoet eens in de twee jaar de top van de theaterwereld. Tijdens Concert Hippique op het landgoed van de familie Bartels in Brabant kunnen de gasten genieten van de combinatie tussen ‘dansende paarden’ en live muziek.

Dit jaar zal Herman van Veen op zijn manier het Concert Hippique opluisteren. De artiest heeft zelfs speciaal enkele nieuwe nummers gecomponeerd, die passen in het hippische thema.

Over de inhoud wil de organisatie nog niet veel kwijt, maar dat het bijzonder gaat worden staat buiten kijf. Enkele namen van de overige sterren in de unieke show, zoals Anky van Grunsven, Frederique Pignon en Imke Schellekens-Bartels, zijn al wel prijs gegeven. Ook voor ‘ridders te paard’ Toine en Pascal Peemen, is tijdens de show een bijzondere rol weggelegd. Herman van Veen zal aantreden met een groot orkest en laat voor deze gelegenheid drie opera zangeressen uit Duitsland overkomen.

Tijdens het galadiner, dat vooraf gaat aan het concert en wordt verzorgd door de topkoks van Maison van de Boer, wordt een actie gehouden voor het Colombine huis. Tijdens de drie voorgaande edities van Concert Hippique werd zo’n € 150.000,- bij elkaar gebracht voor het goede doel.

Anoniem

Re: Concert Hippique: genieten van paarden en live muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:51

Oh dit vind ik gaaf <3 alleen vind ik het ook onwijs duur, ondanks dat het voor een goed doel is :=

_Evanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 14:22

Lijkt me wel gaaf om te zien, maar kan de prijzen niet vinden op de site? Dan zal t wel te duur voor mij zijn :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 14:24

350 euro voor 1 persoon, tussen de 2000 en 3000 voor een VIP arrangement :=

Voor mijn gevoel dus helemaal niet toegankelijk voor gewone mensen, meer voor de elite zegmaar -O-

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 14:27

Pff wat een prijzen... En dat terwijl het me zo gaaf lijkt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 14:29

Heb het even van hun site gekopieerd:

VIP TAFEL
Voor Concert Hippique zijn uitsluitend VIP arrangementen te verkrijgen, deze bestaan uit:

Champagne ontvangst in de VIP lounge
Uw eigen VIP tafel voor 10 personen
4-gangen diner door topkoks van Maison van den Boer
Gereserveerde VIP plaatsen in de showpiste
Gezellige afterparty met verrassende optredens
Prijs: € 2950,-
RESERVEREN

INDIVIDUEEL
Er zijn tevens kaarten te bestellen op individuele basis. Dit betreft het arrangement zoals hierboven vermeld, tijdens het diner worden kleine gezelschappen mogelijk ingedeeld met andere gasten die individuele kaarten hebben afgenomen.

Prijs: € 350,- per persoon
RESERVEREN

Ik heb geen idee of het bedrag van 3000 dan voor 10 personen daadwerkelijk is, maar duur is het wel :=

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 09:35

Als je dan wilt gaan dan kun je beter met 10 man een VIP tafel nemen. Bespaar je ook nog eens € 55,- per persoon. ;)