Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cp112 schreef:Ok eerste zin stoor ik mij al wel aan. Hij kon enkel vragen stellen zoals 'ik wil wat drinken'. Dat is niet echt een vraaghaha.
Maar prachtig dat dit kan
Blue_Eyes schreef:cp112 schreef:Ok eerste zin stoor ik mij al wel aan. Hij kon enkel vragen stellen zoals 'ik wil wat drinken'. Dat is niet echt een vraaghaha.
Maar prachtig dat dit kan
Er staat ook niet dat hij een vraag stelde. Er staat dat hij eenvoudige verzoekjes kon doorgeven. En het is wel heel erg veel zout op een klein slakje om te zeggen dat dat geen verzoek is... Letterlijk gezien misschien niet, maar het impliceert wel hetzelfde.![]()
Dus: je storen aan iets wat er niet staat, dat is wel heel erg![]()
lemanthia schreef:als je niet anders gewend ben, dan zul je het ook niet heel erg missen denk ik....
Toydoll schreef:Ik vindt de kinderen in het filmpje wel ernstig 'disabled', voor wat zij noemen 'normale' autisten. Ze moeten dat jongentje zijn hand pakken en op die ipad drukken, dat oogt alsof hij zwak begaafd is, autisme wat in mijn omgeving voorkomt maakt de kinderen niet zwakbegaafd.
Maar goed, er zullen vast vele soorten zijn, in ieder geval mooi dat met zulke 'simpele' middelen eigenlijk zulke goede resultaten te behalen zijn!
lemanthia schreef:als je niet anders gewend ben, dan zul je het ook niet heel erg missen denk ik....
lemanthia schreef:ook autisten die wel kunnen praten hebben driftbuien
lemanthia schreef:ook autisten die wel kunnen praten hebben driftbuien