Che de Jeu verkocht naar Australië

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Reneee

Che de Jeu verkocht naar Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 19:01

De Jeu Dressage / http://bokt.nl
Ingezonden door Ketaki

Che de Jeu v. Glock’s Voice x Jazz x Contango is verkocht naar Australië en zal binnenkort de stallen van Edward Gal verlaten.

Che de Jeu is een 6 jarige ruin die met Edward’s stalamazone Marieke v.d.Putten succesvol was in de finales van de PavoCup in 2011/2012 en hij was in 2013 deelnemer aan de WK Jonge Paarden in Verden. Het paard is verkocht aan de familie McDonald in Berwick en dochter Stephanie zal Che in de nabije toekomst gaan rijden.

Che de Jeu zal na aankomst in Australië op stal komen bij en verder doorgetraind worden door Grand Prix ruiter Brett Parbery die ook bij de verkoop bemiddeld heeft.

Emmy de Jeu is blij met de verkoop. "Ik vind het fantastisch dat Che de Jeu ook naar Australië verhuist en ik hoop dat hij de naam van De Jeu Dressage en het KWPN hoog zal houden en ik wens Stephanie en haar familie heel veel plezier met hem."

RolandHitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:26

Ja, bericht is niet echt fijn om te lezen!! Volgens mij is Che ook nog steeds hengst...

_Reneee

Re: Che de Jeu verkocht naar Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 19:33

Volgens Emmy (die dit geschreven heeft) is hij ruin... :)

RolandHitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:40

Ahah (gezien), dan is ie inmiddels vast geruind! :D Want hier (en hier) staat dat ie nog hengst is, maar goed...

RolandHitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:41

Het is ook Emmy de Jeu ipv Emmy du Jeu! ;)

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:44

Misschien moeten jullie even temmen i.p.v. alle taalfouten eruit te halen en in het topic te plaatsen :).
Heeft niet zo heel veel met de inhoud van het bericht te maken.

Ben benieuwd wat we in de nabije toekomst nog Che de Jeu te zien krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:46

De Stabilo spellingswedstrijd is begonnen. :):)
Ik ben benieuwd hoe ze het in Australië gaan doen!!

RolandHitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:50

Ik ben ook heel benieuwd hoe hij het gaat doen, is echt een waanzinnig leuk paard!! :D
Wat betreft de spellingsfouten, 1x overlezen was misschien al voldoende! Zal de volgende keer even temmen! :z

Renske_W

Re: Che de Jeu verkocht naar Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 06:50

Wat gaaf dat Brett hem onder het zadel krijgt!
Ben benieuwd hoe che het straks gaat doen!

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 16:18

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal opmerkingen over spelling verwijderd. Deze zijn off-topic. Heb je op- en aanmerking over de formulering van het Nieuwsbericht dan kun je dit kwijt bij de Nieuwsredactie. Niet in het topic en eigenlijk ook niet via de TEM, want dan komt het nog niet bij de Nieuwsredactie terecht. Gebruik bij voorkeur de 'Tip de Nieuwsredactie'-link bovenaan de OP.

Bedankt!

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 07:58

Ja, ik las het nieuws ook op facebook.
Heb ook daar gereageerd dat ik het ergens wel erg jammer vind. Het is een talentvol paard waarvan we wellicht in de toekomst wat meer van hadden gehoord en die ook een eventuele potentiële kandidaat was voor de Nederlandse dressuur. Plus, het is een halfbroer van mijn kanjer en ik zie graag meer Voice's op hoger niveau in de Nederlandse dressuursport lopen. En dan gaat hij nu naar Australië... Ach ja, snap het ergens wel. Dan hoop ik maar dat Australië volop kan genieten van dit paard!!