Frederig Pignon in actie
MandyL is de winnares en mag op zondag als een ware VIP Horse Event bezoeken. Gefeliciteerd Mandy, de kaarten zijn naar je onderweg!
Nog geen kaarten voor Horse Event? Dan mis je naast een vol programma in de Bokt Lounge onder andere de fransman Frédéric Pignon en zijn expressieve eindshow en clinics over alle facetten van de paardensport. Van informatieve clinics over bijvoorbeeld ruiterfitheid en linkshandige paarden tot springen met vader en zoon Ehrens. En van Annemarie van der Toorn die hulp bied tot probleempaarden tot ‘Echt meisje’ Britt Dekker in de bak met Imke Bartels.
Je kunt nog steeds via Bokt kaarten bestellen met 20% korting. De prijzen aan de kassa zijn voor de vrijdag 21,50 voor de zaterdag en zondag 29,50. Met de 20% korting die wij mogen geven kom je uit op 17,20 voor de vrijdag, 23,60 voor de zaterdag en zondag. Scheelt toch weer!
Hoe het werkt? Heel simpel:
- Ga naar: de site van HE
- Klik op 'hier' naast de tekst 'heeft u een actiecode.
- vul de vouchercode ‘bokt2013’ in
Weet iemand wie de fotograaf is van de foto in de nieuwspost, en waar ik eventueel een grote(re) versie van de foto kan krijgen? heb al gekeken in de wiki maar er is geen pagina over pignon en helaas dus ook geen referentie naar de fotograaf
wie oh wie maakt mijn dag helemaal goed?
Ik heb deze meegestuurd gekregen met een persbericht zonder vermelding van de fotograaf, misschien dat je op de site van Pignon zelf verder komt? 
Jaaaa, ik heb er zin in!