Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_San87_ schreef:Hoewel het natuurlijk niet fris is, en ik er ook niet aan moet denken zo iemand in mijn weide tegen te komen... Vraag ik me toch af wat 'aan een paard rommelen' is en of het enkel bleef bij masturberen in een paardenwei.
Want dat laatste kan ik geen dierenmishandeling noemen, eigenlijk.
maar zou het liever niet op mijn weide tegenkomen, ongeacht of ze wel of niet aan de paarden komen
Lowara schreef:_San87_ schreef:Hoewel het natuurlijk niet fris is, en ik er ook niet aan moet denken zo iemand in mijn weide tegen te komen... Vraag ik me toch af wat 'aan een paard rommelen' is en of het enkel bleef bij masturberen in een paardenwei.
Want dat laatste kan ik geen dierenmishandeling noemen, eigenlijk.
maar zou het liever niet op mijn weide tegenkomen, ongeacht of ze wel of niet aan de paarden komen
Gem schreef:San, ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt. Nergens in het artikel wordt er over gesproken dat de man een dierenmishandelaar is. De camera werd opgehangen uit angst voor een andere persoon in diezelfde regio, een paardenmishandelaarster. Daar schijnt eerder een artikel op VN over geweest te zijn. Moet nazoeken om welke het gaat, dan zal ik die toevoegen aan de OP.
. Knakker schreef:heel erg ziek, ik zou zeggen: hakkie takkie weg zakkie
_San87_ schreef:Hij werd eerder veroordeeld middels de wet dierenbescherming, in het artikel wordt ook gesproken van 'vergrepen', daar is de wet dierenbescherming wellicht van toepassing. Maar masturberen? Dat kan toch niet onder de wet dierenbescherming worden geschaard... Kom op.