Mistic schreef:Slecht artikel van de nos wat zo goed als klakkeloos door bokt is overgenomen. Er zit een heel verhaal achter deze stal waar de gemeente net zo goed debet aan is.
Inderdaad, er zit meer achter...
Het lullige is dat voor zover ik op het filmpje van Alphen cc kon zien nu het deel wat wel al opgeknapt is in de fik stond.
Hele heisa trouwens, ik moest vanmorgen vroeg aan het begin van de weg bij de politie melden waar ik naartoe wilde (mijn paard staat aan dezelfde weg en ik ga ook vaak bij de Alphense Ruiters rijden) want er zou asbest zijn. Ik mocht er "op eigen risico" langs.Toen ik net weer ging om de paarden weer buiten te zetten hadden ze de hele weg maar gewoon afgesloten. Bewoners die er uit wilden moesten dus een hek verplaatsen om eruit te kunnen. Daar komt overigens bij dat de boer waar mijn paard staat niet eens gewaarschuwd was om z'n ramen of iets dicht te houden dus een beetje tegenstrijdig. Aan de ene kant wel de weg afsluiten vanwege calamiteiten en asbest en aan de andere kant niet de bewoners in de buurt waarschuwen dat er asbest kan zijn...