Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ZeSteigert schreef:Wat een domme stomme mensen![]()
Die krijgen daar hoop ik wel straf voor!

Yuri schreef:Zucht gaan we weer.. Strak gespannen prikkeldraad kan weinig kwaad, zeker niet bij zulke grote stukken land waar deze dieren doorgaans op lopen.
Ook bij slap stroomdraad, ijzerdraad of wat dat ook had dit zo af kunnen lopen. Kapotte omheining is hoe dan ook gevaarlijk.
En ook bij een houten hek waarvan ze de bovenste balk hadden losgehaald.
Deze gebieden zijn doorgaans zo groot dat prikkeldraad echt geen verkeerde omheining is, totdat het niet deugdelijk strak staat, maar dat geldt voor iedere heining vind ik.
Christiene schreef:er is ook een duurdere paard veilige omheining.. dat is van dat schrikdraad met soort plastic eromheen.
Knakker schreef:dit is echt belachelijk!
Yuri schreef:Zucht gaan we weer.. Strak gespannen prikkeldraad kan weinig kwaad, zeker niet bij zulke grote stukken land waar deze dieren doorgaans op lopen.
Ook bij slap stroomdraad, ijzerdraad of wat dat ook had dit zo af kunnen lopen. Kapotte omheining is hoe dan ook gevaarlijk.
En ook bij een houten hek waarvan ze de bovenste balk hadden losgehaald.
Deze gebieden zijn doorgaans zo groot dat prikkeldraad echt geen verkeerde omheining is, totdat het niet deugdelijk strak staat, maar dat geldt voor iedere heining vind ik.