De organisatie van Paard & Koets heeft laten weten dat het evenement dit jaar niet doorgaat. Op de eigen website wordt gemeld: "Eerder dit jaar is duidelijk geworden dat het evenement Paard & Koets niet langer plaats zou kunnen vinden in de Brabanthallen. Daarna zijn we op zoek gegaan naar een geschikte nieuwe locatie om dit unieke evenement voort te kunnen zetten. Helaas zijn er er niet in geslaagd om tijdig een andere locatie geregeld te krijgen. We hopen in 2014 op een nieuwe locatie weer een prachtig evenement neer te zetten."
ik wist het al even, maar ik baal ontzettend hiervan! Dit was echt mijn jaarlijkse uitstapje. Maar goed, vorig jaar hadden ze ook al veel minder standhouders (prijzen voor een stand bij de brabanthallen waren belachelijk duur) en veel daarvan gaven aan dit jaar ook niet meer terug te komen.
Idd jammer. Vond het vorig jaar wel leuk. Heb er ook meerdere keren meegereden. Hopelijk 2014 weer en niet te ver weg voor de zeeuwen !
Percy
Geplaatst: 07-09-13 17:30
Ben er afgelopen jaar na een aantal jaren niet gegaan te zijn weer geweest. Best leuk maar heel weinig stands en veel minder publiek dan vroeger. Vroeg me al af hoe ze zo het hoofd boven water kunnen houden want die Brabanthallen moeten natuurlijk wel betaald worden. Heb ook ooit meegereden daar, dat was echt leuk.