Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Marinke_ schreef:Wat hebben Nederlandse politiepaarden het toch super in vergelijking met deze zeg! Was het eerste wat me opviel, je kunt wel zien dat er 'minder kennis'? Of 'minder goede middelen' zijn in zo'n land zeg...
Gelukkig zijn de paarden er nog aardig goed van afgekomen! En dwars over een auto heen eentje, tjee al dat glas ed!
Wat zal dat voor die mensen ook schikken zijn geweest, een groep op hol geslagen paarden word je echt niet vrolijk van... Gelukkig is het voornamelijk materiële schade en zijn er verder geen mensen gewond geraakt.. Je zal maar in die auto gezeten hebben waar dat paard overheen is gegaan...
_Marinke_ schreef:Wat hebben Nederlandse politiepaarden het toch super in vergelijking met deze zeg! Was het eerste wat me opviel, je kunt wel zien dat er 'minder kennis'? Of 'minder goede middelen' zijn in zo'n land zeg...
.
Lara_Silver schreef:Sommigen hier lopen wel erg hard van stapel zeg. Lekker oordelen over iets waar ze niets van weten. Ook politiepaarden zijn en blijven vlucht- en kuddedieren. Ook zij kunnen schrikken en in paniek raken, en elkaar vervolgens opjagen. (Zoals hier te zien is) Ik ben echt heel erg benieuwd naar de reacties als dit in een 'typisch' paardenland was gebeurd. Dan waren die reacties een tandje minder geweest durf ik zomaar even te zeggen. De paarden in het filmpje zien er prima uit en worden letterlijk ter plekke verzorgd, kortom helemaal niets op aan te merken! Overigens snijdt dat glas niet, die snijwonden komen door het staal.
JJane schreef:_Marinke_ schreef:Wat hebben Nederlandse politiepaarden het toch super in vergelijking met deze zeg! Was het eerste wat me opviel, je kunt wel zien dat er 'minder kennis'? Of 'minder goede middelen' zijn in zo'n land zeg...
.
Waar baseer je dat op? Dit is maar een kort stukje waarbij niet echt duidelijk is wat er precies is gebeurd. De paarden zien er verder goed uit en worden gelijk verzorgd.

Niks te verwijten, gewoon gebrek aan kennis waarschijnlijk. Hier in Nederland (en andere west europese landen) zijn we al veel verder wat kennis over voeding en training betreft dan dat soort landen. Op die manier bedoel ik dat... En ja, dan zijn onze Nederlandse paarden toch echt dikke bofkonten vergeleken met deze!