Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoeska27 schreef:Maar waarom zit er dan geen groot slot om het hek als het al eerder is gebeurt? Ik heb hier ook overal sloten omheen zitten. Wat een geluk dat zowel de chauffeur als het paard er niets aan over gehouden heeft.
whitneyvdw schreef:die verdienen zeker een behoorlijke straf ze hebben het leven van mens en dier in gevaar gebracht,en verdienen de gevolgen ervan te dragen.
hannah41 schreef:whitneyvdw schreef:die verdienen zeker een behoorlijke straf ze hebben het leven van mens en dier in gevaar gebracht,en verdienen de gevolgen ervan te dragen.
Inderdaad! Dit is gewoon achterlijk, behalve dat het heel anders met het paard af had kunnen lopen, heeft de bestuurder ook onwijs geluk gehad. Met een steen om je nek van de brug gooien is overdreven natuurlijk, maar deze mensen mogen wat mijn betreft wel een zeer zekere straf hebben. En dat er geen sloten op het hek zaten, snap ik best. Kom zeg, je hoort uit andermans land en vooral van andermans dieren af te blijven. Daar hoeven geen sloten voor nodig te zijn, bovendien is een slotje gemakkelijk te omzeilen. Verder gaat een paard dat op hol is zo door het draad hoor. Bestuurder, eigenaar en paard hebben onwijs veel geluk gehad!
Maar is het al zeker dat dit gebeurt is? Het gaat hier volgens mij over een vermoeden. Dus er valt nog maar weinig over te zeggen eigenlijk. Maar als het wel zo gebeurt is.. Waar gaat het toch heen met ons kleine landje?
De mensen die hier mee te maken hebben gehad, heel veel sterkte!
Anoeska27 schreef:Maar waarom zit er dan geen groot slot om het hek als het al eerder is gebeurt? Ik heb hier ook overal sloten omheen zitten. Wat een geluk dat zowel de chauffeur als het paard er niets aan over gehouden heeft.