www.knhs.nl
Op de Hippiade pony’s streden alle categorieën pony’s in de klasse L. In de categorie A/B reed Raymond Redder met het mes tussen de tanden. Samen met zijn pony Black Magic leverde dit een mooie overwinning op. Een fantastische tweede plaats was er voor Stijn Testers met Surprice en het witte lint ging naar Jasper Bulthuis met Sammy.
Emotioneel reageerde de kampioen in de categorie C, Eline Slager: “Mijn pony Cacharel sprong echt heel goed. Hij is super lief en helpt mij in het parcours. Thuis gaan we zeker een feestje vieren!” Tani Joosten leverde een mooie prestatie en eindigde met Dancer op een tweede plaats. De derde plaats werd opgeëist door Lou van de Goor met Paola.
In de categorie D/E was Ties Rothstegge samen met Flash te sterk voor de concurrentie en won. Ties vertelt helemaal overdondert: “Ik ben er voor gegaan, zoals ik altijd doe! Mijn pony kan erg kort wenden en dat heeft gezorgd voor de overwinning. Vanavond gaan we dit wel even vieren!” Jisca Hut werd reserve kampioen met haar pony Bjirmen's Wytse Twa en Danine Pater behaalde een mooie derde plaats met Burberry.