Hippiade: Super combinaties in de klasses M dressuur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Hippiade: Super combinaties in de klasses M dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 17:44

www.knhs.nl

De klasse M1 en M2 dressuur op de Hippiade pony’s leverde een mooie strijd. In de gecombineerde rubriek voor C pony’s in de klasse M1 en M2 was het Nina Woerts met Fabel, die de beste proeven neerzette. De 10-jarige Nina is enthousiast: “Fabel is echt een toppony, hij doet altijd erg zijn best. We hebben afgelopen week hard getraind met mijn instructrice Anne Prins. Nu ga ik over naar de M2.” De tweede plaats was voor Romy Schaftenaar met Campsterhoven’s Leonardo. En derde werd Marit Meijer met Julia.

Paulette Kral reed naar eigen zeggen ‘een hele fijne proef’ die goed was voor de overwinning in de M1 cat DE. Dit deed ze samen met haar pony Morning Sky. “Ik heb echt super met mijn pony kunne samenwerken vandaag. Ik heb mijn pony zelf beleerd en ze is erg werkwillig.” Tweede werd Romy Verberkt met Velasquez. En een fraaie derde plaats was er voor Milou Arensman met Beekzicht’s Bolero.

De 13-jarige Jildou Kooistra reed in de klasse M2 DE een hele fijne proef met een super uitgestrekte draf, waarmee ze de overwinning naar haar toe trok. “Mijn pony Dornier hebben we vorig jaar in Duitsland gekocht en ik rijd hem pas sinds november 2012. Mijn instructrice Jiska van den Akker heeft mij goed geholpen met de voorbereidingen”, vertelt de amazone trots.

Op een mooie tweede plek eindigde Lisa van den Heuvel met Jurjen, met het witte lint keerde Sophie Poot met Hulstkamp’s Ashley huiswaarts.