Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Balou_k schreef:Ik bekijk dit bericht met dubbele gevoelens, super dat de merrie het heeft overleefd, maar de kans op terug komen is volgens mij best aanwezig en de revalidatie tijd is wel erg lang voor het dier geweest.
Bekijk dit alsjeblieft niet te negatief ik geef enkel mijn persoonlijke mening.

Mindim schreef:Paard heeft het goed doorstaan, is nog maar 6 en loopt alweer en springt zelfs wedstrijden. Dan maar een jaartje iets minder maar met een toekomst voor zich, dan gelijk de stekker er uit trekken omdat men 8 maanden boxrust teveel vindt. Maar goed das mijn mening met een paard die ook altijd buiten staat
En Balou, als een paard geen besef heeft van tijd, zou het in principe voor het paard niet uit moeten maken of hij 1 week of 8 maanden boxrust heeft?
Balou_k schreef:Ik bekijk dit bericht met dubbele gevoelens, super dat de merrie het heeft overleefd, maar de kans op terug komen is volgens mij best aanwezig en de revalidatie tijd is wel erg lang voor het dier geweest.
Bekijk dit alsjeblieft niet te negatief ik geef enkel mijn persoonlijke mening.
Sjolvir schreef:Prachtig dat ze het weer goed doet, maar ben ik de enigste die zich afvraagt, waarom ze
dan niet iets aan die tumor hebben gedaan toen die nog kleiner was?