Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lottie84 schreef:Zeer interessant als instructrice, is er een richtprijs bekend?
de oude variant had inderdaad ledlampjes op het kopstuk waardoor de ruiter directe feedback kreeg, de nieuwe variant heeft dat niet meer, maar kan de data beterr combineren met andere apparatuur. De oude komt geloof ik wel weer in productie, en dan ga ik hem zeker kopen voor mijn bedrijfje! Ik gebruik hem dan om ruiterrs inzicht te geven in het verschil in hulpen wat ze geven op wedstrijd en in de thuissituatie. Zeker bij stress gaan mensen verkrampen, en hebben ze vaak een veel hogere teugeldruk dan thuis. En ja... Dan gaat je paard anders lopen
Lottie84 schreef:Zeer interessant als instructrice, is er een richtprijs bekend?
Maar ik vond het wel interessant!
Romyv schreef:ik ben heel benieuwd of dit een eigen leven gaat leiden als het aanslaat! Ik heb het idee dat het vergelijkbaar is met een hartslagmeter; sporters vergeten soms alles en trainen alleen nog maar op dat ding. Nu zie je steeds meer dat het een ondersteuning is van je trainingsopbouw, een indicatie en niet de pure leider.
Ik dacht een tijdje eerder begrepen te hebben dat deze meter elektronisch is "(daarom zijn resultaten alleen vanaf de grond af te lezen), dus niet vergelijkbaar met de mechanische van EJ