Op het paardencentrum Vechta kwamen 85 veulens onder de veilingshamer. Het duurste hengstveulen ging voor een bedrag van 100.000 euro weg. De bieders kwamen niet uit Saoudie Arabië of Rusland maar gewoon uit Duitsland.
Het duurste veulen, Fürstenglanz ( v. Fürst Wilhelm-Ron William) is een mooie gitzwarte dressuurhengst. De andere veulens gingen voor een gemiddelde prijs van 10.600 euro naar hun nieuwe eigenaren, waarvan 39 naar het buitenland vertrokken.
haha ja he, als je kijkt naar de paardenveilingen. ben je heel stiekem een beetje de crisis vergeten! maar goed mooi voor de paardensport dat er nog zo hoog word geboden.
Moeilijk te zien met moeders erachter en struikjes ervoor, maar het veulen lijkt wel te zweven in de draf. Wel een berg geld. Hoop dat de koper er wel een beter zicht op had dan dit filmpje
Prachtig veulen met super gangen, hopelijk word dat alleen maar beter met het ouder worden en het zal me niet verbazen dat dit een ggk hengst gaat worden, wat een dier. Hoop dat er Glock voor zijn naam gaat komen tzt,
Tja als je dat ziet en je hebt het geld ervoor.....
Anoniem
Geplaatst: 28-08-13 10:57
bigone schreef:
Prachtig veulen met super gangen, hopelijk word dat alleen maar beter met het ouder worden en het zal me niet verbazen dat dit een ggk hengst gaat worden, wat een dier. Hoop dat er Glock voor zijn naam gaat komen tzt,
Tja, ligt eraan. Ik wil niet met een Glock te maken krijgen.