Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ivy_power89 schreef:Vind het altijd knap dat iedereen de resultaten van een onderzoek allang weet, al voor het onderzoek is geweest!
Ik vind het juist positief dat ze nu eens dieper op dit onderwerp ingaan, omdat er teveel gecastreerde paarden zijn die het zonder pijnstilling moeten doen. als ik in het ziekenhuis lig moet ik altijd een score geven van 1 tot 10, en zo'n dier kan niet praten.
En hoe vaak wordt zo'n dier verkeerd begrepen?
Woogy schreef:waarom in vredesnaam zou een paard het niet kunnen aangeven? Ik heb mijn merrie duidelijk pijn aan zien geven in diverse situaties de gene die mij zelf veel pijn deed was het gezicht tijdens de bevalling
duidelijke taal toch?
https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hpho ... 9609_n.jpg
Woogy schreef:is wel okay dat het nu ook wetenschappelijk onderbouwd is...worden we niet steeds voor gek verklaard als we ze emoties en gevoelens toekennen
Woogy schreef:is wel okay dat het nu ook wetenschappelijk onderbouwd is...worden we niet steeds voor gek verklaard als we ze emoties en gevoelens toekennen
Mavelle schreef:Het gaat er toch om dat de pijn wordt aan getoond door middel van een gezichtsuitdrukking? Niet dat een paard pijn heeft na een castratie.