Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

FemkeMarije schreef:Viel mij bij losrijden ook al direct op. Lijkt een heel fijn paard, ook zeker qua karakter. Toen die duitse amazone hem ging bestijgen stond hij echt enorm braaf stil, totaal geen spanning te zien, ik was helemaal onder de indruk. En dat laatste stukje sjouwen, tsja, iedereen stil inderdaad... Vond Desperado ook super, maar in 't begin even iets meer zoeken om de spanning af te vloeien, ik denk dat hij daarom een 9 gekregen heeft...Maar die kreeg ze toch ook super aan 't lopen(ze hadden overigens evenveel punten, maar de punten die de gastruiter geeft waren doorslaggevend hoorde ik). Leuk/prettig mens lijkt me, die duitse, vriendelijke rijstijl.
KootMiraDrum schreef:Hier waren ze nog aan in losrijden in de regen. Mooie hengst, sympatieke ruiter
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
haasje20 schreef:FemkeMarije schreef:Viel mij bij losrijden ook al direct op. Lijkt een heel fijn paard, ook zeker qua karakter. Toen die duitse amazone hem ging bestijgen stond hij echt enorm braaf stil, totaal geen spanning te zien, ik was helemaal onder de indruk. En dat laatste stukje sjouwen, tsja, iedereen stil inderdaad... Vond Desperado ook super, maar in 't begin even iets meer zoeken om de spanning af te vloeien, ik denk dat hij daarom een 9 gekregen heeft...Maar die kreeg ze toch ook super aan 't lopen(ze hadden overigens evenveel punten, maar de punten die de gastruiter geeft waren doorslaggevend hoorde ik). Leuk/prettig mens lijkt me, die duitse, vriendelijke rijstijl.
Zag er zeker braaf en werkwillig uit!
De punten waren niet gelijk (http://www.kwpn.nl/data/events/00035280.pdf)
De punten van de gastruiter waren 200 vs 180, dus uiteindelijk heeft Dancer 18 punten meer dan Desperado