Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miisshOrse schreef:Heel jammer. Ik snap niet helemaal dat de ruiter een schadevergoeding van de rijvereniging en de parcoursbouwer eist. Iedereen loopt het parcours toch van te voren? Dan had hij van te voren al gezien dat de hindernis niet goed gebouwd was en kunnen beslissen niet te starten? (Als dat zo was). Ernstig nalatig van hem zelf dus.
Erg sneu
Christiene schreef:miisshOrse schreef:Heel jammer. Ik snap niet helemaal dat de ruiter een schadevergoeding van de rijvereniging en de parcoursbouwer eist. Iedereen loopt het parcours toch van te voren? Dan had hij van te voren al gezien dat de hindernis niet goed gebouwd was en kunnen beslissen niet te starten? (Als dat zo was). Ernstig nalatig van hem zelf dus.
Erg sneu
als je eerdere berichten had gelezen wist je het misschien wel,(niet kwaad bedoeld), daar in stond dat er ankerpunten in de grond onder de hindernis kunnen zitten, dus als ruiter kun je dat niet zien of de hindernis goed vaststaat zodat die niet meer rolt als het paard hem aantikt.
smurffie schreef:Dat is toch het idee van een cross? Dat het niet altijd mee geeft? Dat doet een boomstam toch ook niet?
Hopelijk krabbelen ze er weer bovenop, dan ben ik volgend jaar gewoon weer van de partij, ik hoop dat de organisatie het zichzelf niet al te kwalijk neemt, iig alle hindernissen voortaan nog 'n keer laat dubbelchecken, en vol goede moed weer doorgaat! Urielle schreef:Dit had ik al verwacht ja.
Fijn voor de ruiter hoor, zo'n schadevergoeding, maar de sport heeft ie op deze manier hier goed kapot kunnen maken. Maar dat zal hem vast niet boeien, die start wel door in eigen land