Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Gloa schreef:Hoe ik me de situatie voorstel;
Pony staat aan huis te herstellen van een operatie. Iemand die de mevrouw een hak wilde zetten heeft de politie ingeschakeld voor diefstal/mishandeling. Mevrouw is zonder weerwoord te kunnen geven opgepakt en vast gezet. Dienstdoende dierenarts is bij de pony gekomen en heeft zonder enige voorkennis van het dier besloten af te maken.
Gloa schreef:Hoe ik me de situatie voorstel;
Pony staat aan huis te herstellen van een operatie. Iemand die de mevrouw een hak wilde zetten heeft de politie ingeschakeld voor diefstal/mishandeling. Mevrouw is zonder weerwoord te kunnen geven opgepakt en vast gezet. Dienstdoende dierenarts is bij de pony gekomen en heeft zonder enige voorkennis van het dier besloten af te maken.
Ik geloof er niets van in ieder geval. Ben benieuwd naar de andere kant. 
Cayenne schreef:Dit is maar een kant van het verhaal, wat duidelijk vol emotie is en bovendien op dichtbij.nl ook nog eens verschrikkelijk slecht geschrevenIk geloof er niets van in ieder geval. Ben benieuwd naar de andere kant.
kitbits schreef:Och jee, ik zie nu eindelijk de DA in kwestie. Is ook eens bij een door mij gefokt paard geweest met een totaal foute diagnose, gelukkig is er met mijn advies een andere DA aan te pas gekomen. Deze komt nooit en te nimmer in de buurt van mijn paarden.