Britse vrouw neemt paard mee McDonald's in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Britse vrouw neemt paard mee McDonald's in

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-13 12:06

ANP / http://www.bokt.nl / http://www.ad.nl
Ingezonden door Bokker Agossie

Een vrouw in het Britse Whitefield die graag bij McDonald's wilde eten maar met haar paard werd geweigerd bij de drive-thru, is daarop met het beest het restaurant binnengelopen.

Eenmaal binnen deed het paard zijn behoefte op de vloer, meldde de politie van het graafschap Greater Manchester maandag. Volgens de BBC veroorzaakte het voorval veel onrust onder de bezoekers en medewerkers.

De ingeschakelde politie gaf de vrouw een flinke waarschuwing. Een woordvoerder zei dat de gasten en medewerkers van de fastfoodketen zeer aangedaan waren door de stank en het zien van de uitwerpselen.

Volgens een woordvoerder van de fastfoodketen bedient de drive-thru alleen mensen in auto's. Uit gezondheids- en veiligheidsoverwegingen worden volgens haar in deze rij buiten geen voetgangers, fietsers of mensen op een paard geholpen.

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:08

nou, dan kijk je wel even raar op zeg :wow:

Sammie schreef:
Een woordvoerder zei dat de gasten en medewerkers van de fastfoodketen zeer aangedaan waren door de stank en het zien van de uitwerpselen.

arme bezoekers :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:08

Braaf paard :D

Helemaal netjes is het natuurlijk niet, maar ik moest wel gniffelen toen ik het las.. :+

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:09

Vind het wel humor, wij zijn ookwel eens naar de drivetru geweest en kregen een gestreste manager achter ons aan, we wilden puur een ijsje halen en dan weer weg, je komt dan toch niet binnen?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:09

...zeer aangedaan bij het zien en ruiken van de uitwerpselen :')
Dacht dat die Engelsen zo'n stiff upper lip hadden? _O-

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:10

Wat een aandachtsziek mens. :=

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:11

MamaMiesje schreef:
...zeer aangedaan bij het zien en ruiken van de uitwerpselen :')
Dacht dat die Engelsen zo'n stiff upper lip hadden? _O-

Engeland paardenland toch hihi :')

Charaz

Re: Britse vrouw neemt paard mee McDonald's in

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:12

Tja waar moet je anders je paard laten? Ze hadden vast geen ring om hem even aan vast te zetten.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:14

nou... wat een stank zla er vanafkomen :') hier vallen de drollen allemaal best mee.
snap niet waarom de drive tru niet gewoon voor paard is

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:16

Waaróm in hemelsnaam? >;)

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:18

wij vinden de "stank" dan wel meevallen maar voor mensen die niets met paarden hebben is dat wel anders.

Bovendien vind ik het ook not-done om met je paard een restaurant binnen te gaan.

Buiten dat vind ik het van het fast-food restaurant wel flauw dat ze paard en ruiter/amazone weigerden in de drive-in.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:18

Wij zijn zo'n 20 jaar geleden ook eens met de paarden door mc drive gegaan. Hier konden ze er toen wel om lachen en hebben ook gewoon onze bestelling gedaan en gekregen.
Wel heeft er iemand gevraagd om het alstublieft niet weer te doen omdat het eigenlijk tegen de regels is ivm veiligheid.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:20

Snap niet datzelfde zo moeilijk doen in de Mac drive. Die enkele keer dat er een paard door heen gaat.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:20

Wirobelgje schreef:
wij vinden de "stank" dan wel meevallen maar voor mensen die niets met paarden hebben is dat wel anders.

Bovendien vind ik het ook not-done om met je paard een restaurant binnen te gaan.

Buiten dat vind ik het van het fast-food restaurant wel flauw dat ze paard en ruiter/amazone weigerden in de drive-in.

Totdat paardlief flink aan de kletter gaat, een trap verkoopt aan een auto etc. etc. etc. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze dat soort onzin daarom verbieden..

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:21

slablaadje voor 't paard, die had trek en moest nodig plassen.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:22

unihorses schreef:
nou... wat een stank zla er vanafkomen :') hier vallen de drollen allemaal best mee.

Dat komt omdat je het gewend bent. Als je een paar weken niet meer bij paarden komt en dan ineens een stal in loopt dan stinkt het behoorlijk en als je dan net "lekker" zit te eten zou ik dat niet op prijs stellen.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:23

Tokkie

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:35

Maar heeft ze nou uiteindelijk iets te eten gekregen?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:37

Hahaha, dat mens is niet goed :')
Maar wel op zich een leuke actie als je niet door de mac-drive mag als wraakactie 8-)

Vind het trouwens sowieso wel belachelijk dat mensen met hun paard naar de mac gaan.. :roll:

Letje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:38

Hier zijn vrienden van mij al minstens 2x door de drive thru gereden met paard. Het enige wat er gebeurt, is dat de medewerkers raar opkijken en dat er mensen naar buiten komen om foto's en filmpjes te maken...

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:39

Nee, dan ga je in mijn ogen best ver. Jammer dat je geweigerd wordt, maar om vervolgens met je paard naar binnen te lopen.. Dat het beest daarbij ook nog schijten moest, zou mn ogen uit m'n kop schamen!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:40

_Nancy schreef:
Hahaha, dat mens is niet goed :')
Maar wel op zich een leuke actie als je niet door de mac-drive mag als wraakactie 8-)

Vind het trouwens sowieso wel belachelijk dat mensen met hun paard naar de mac gaan.. :roll:

Hoezo? Als je op buitenrit bent, en je krijgt ineens honger, waarom dan eerst paard helemaal wegzetten _O-

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:40

Tigra_ schreef:
unihorses schreef:

Dat komt omdat je het gewend bent. Als je een paar weken niet meer bij paarden komt en dan ineens een stal in loopt dan stinkt het behoorlijk en als je dan net "lekker" zit te eten zou ik dat niet op prijs stellen.

En daarbij: dit zal stresspoep geweest zijn, dat is zowiezo al viezer dan een gewone drol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:47

Hihi herkenbaar , op de zorgboerderij eens met ponylief naar binnen gegaan en netjes voor de koelkast een stress spinazie hoop :')

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:56

Hier is het een bekend fenomeen een stel meiden van m'n oude werk gaan regelmatig langs de Mc donalds om even wat te drinken te halen voor onderweg en ze hebben nooit problemen gehad met het personeel of wat dan ook. Maar ik kan me voorstellen dat het niet fris is in een restaurant zeker als paardje lief iets laat vallen...