Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gewoon op de tribune zitten leek met die hitte al op topsport.
Vroeg me al af wat er tijdens de (fenomenale) proef van Edward gebeurde, dat van die glijbaan had 'k niet kunnen verzinnen.
Maar superknap hersteld,
manubres schreef:PRACHTIGE Kür van Edward !!
Inderdaad mag van mij de muziek ook wat minder saai...ben dit niet van Edward gewend en Undercover verdient nu ook wel wat beters!
Kind van de glijbaan...een erg vreemd verhaal...wie zet er in vredesnaam een glijbaan naast een dressuurbaan???

) al afgeleid. manubres schreef:Jee, dat lijkt me dan niet echt de plek om een NK te houden met speeltuinen en kermisattracties er omheen...errug vreemd....
Dinopino schreef:Persbericht
"Mocht onverhoopt Adelinde toch wegvallen dan is Madeleine Witte-Vrees met Blom's Wynton de reserve. Deze combinatie krijgt ook een uitnodiging voor het trainingskamp. "Patrick van der Meer is reserve voor Daniëlle, Hans Peter en Adelinde.
en die piaffe, wouw! De andere hebben het natuurlijk ook heel goed gedaan. Suzanne F. schreef:Dinopino schreef:Persbericht
"Mocht onverhoopt Adelinde toch wegvallen dan is Madeleine Witte-Vrees met Blom's Wynton de reserve. Deze combinatie krijgt ook een uitnodiging voor het trainingskamp. "Patrick van der Meer is reserve voor Daniëlle, Hans Peter en Adelinde.
Ligt het aan mij of snap ik iets niet?
Wie is er nu reserve als Adelinde onverhoopt toch niet mee kan doen?